Skip to main content

Beste lezer,

Ik krijg momenteel veel aantrekkelijke aanbiedingen van andere aanbieders. Aanbiedingen die significant goedkoper zijn. Ook zie ik een hoop incentives voor nieuwe klanten bij KPN. Waarom worden vaste klanten niet regelmatiger beloont? Ik wil graag bij KPN blijven (zoals blijkt uit hoe lang ik al een abonnement bij jullie heb), maar overweeg nu serieus te veranderen naar een andere provider.

Groeten,
Martijn

Hoi ​@MKoning opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Neem dus zelf telefonisch contact hierover op met KPN via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. Het maakt daarnaast ook niet uit hoe lang je wel of geen klant bent. 😎

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod krijg. Dus tja, opzeggen of blijven?

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. 

Veel succes met onderhandelen!

Bekijk origineel

Dank voor je reactie ​@Raspberry . Mijn vraag is eigenlijk waarom overstappen wordt beloond en loyaliteit niet. En denk dat daarbij dat ‘hoe lang je klant’ bent zeker wel een factor zou moeten zijn.

Dank voor je reactie ​@Raspberry . Mijn vraag is eigenlijk waarom overstappen wordt beloond en loyaliteit niet. 

Omdat toch bijna niemand overstapt. Jij gaat ook niet overstappen. Jij blijft braaf bij KPN. Anders had je dit topic niet aangemaakt. 

Dank voor je reactie ​@Raspberry . Mijn vraag is eigenlijk waarom overstappen wordt beloond en loyaliteit niet. En denk dat daarbij dat ‘hoe lang je klant’ bent zeker wel een factor zou moeten zijn.

Maar dat is het niet, blijkt uit de praktijk. Je topic zegt mij in ieder geval genoeg. Je twijfelt niet. Anders had je allang stappen ondernomen. 

Oprechte vraag, hoe denk je zelf hoe het eraan toegaat bij een ander provider? Het is gewoon een spel waar je zelf als klant aan mee wilt spelen of niet. 

Bij alle providers werkt het zo. Met een flinke (tijdelijke!) korting klanten bij “de ander” weglokken. Over een jaar ben je weer in dezelfde situatie: “vaste klant betaalt de normale prijs en nieuwe klanten krijgen korting”.

Je hebt de keus: ga elk jaar hoppen met alle overstap issues erbij of kies voor de gewenste oplossing en blijf daarbij.

Reageer