Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de bijbetaling voor het toestel aanpassen bij bestellen?

• August 29, 2025
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

OmeMarkie
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Goedemiddag, graag zou ik bij KPN een nieuw mobiel abonnement willen nemen met daarbij een Iphone 16 Pro. De enige mogelijkheid die ik te zien krijg is een abonnement met € 65,00 kosten en een bijbetaling van € 150,00 voor het toestel. Is dat ook aan te passen naar een bijbetaling van bijvoorbeeld € 1000,00 en dan lagere maandelijkse kosten?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@OmeMarkie 

Welkom op de community.

Ja, dat is gewoon mogelijk tijdens het bestellen.
Je kunt zelf bepalen hoeveel je wilt betalen (bijbetaling) voor je nieuwe iPhone 16 Pro, waardoor de maandelijks factuur lager wordt.

Bij Stap 7 tijdens het bestelproces (Kies je toestelbedrag per maand), kun jezelf aangeven door middel van het schuifje, hoeveel je al direct wilt betalen voor de iPhone 16 Pro.

Stel dat je het schuifje helemaal naar links zou opschuiven, dan betaal je in één keer 960,- euro voor de iPhone 16 Pro, en betaal je dus maandelijks alleen nog voor het gekozen abonnement.
Uiteraard kun je ook voor een ander bedrag kiezen tussen 24,- en 960,- euro.

Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone 16 pro en je KPN abonnement.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@OmeMarkie 

Welkom op de community.

Ja, dat is gewoon mogelijk tijdens het bestellen.
Je kunt zelf bepalen hoeveel je wilt betalen (bijbetaling) voor je nieuwe iPhone 16 Pro, waardoor de maandelijks factuur lager wordt.

Bij Stap 7 tijdens het bestelproces (Kies je toestelbedrag per maand), kun jezelf aangeven door middel van het schuifje, hoeveel je al direct wilt betalen voor de iPhone 16 Pro.

Stel dat je het schuifje helemaal naar links zou opschuiven, dan betaal je in één keer 960,- euro voor de iPhone 16 Pro, en betaal je dus maandelijks alleen nog voor het gekozen abonnement.
Uiteraard kun je ook voor een ander bedrag kiezen tussen 24,- en 960,- euro.

Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone 16 pro en je KPN abonnement.

• August 29, 2025

Ja dat kan. Dat doe ik ook altijd. Ik betaal m'n toestel altijd meteen helemaal. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@OmeMarkie. Welkom op de community! Goed dat je dit vraagt! 😊

Onderaan de bestelpagina staat een slider. Daarmee kun je zelf bepalen hoeveel je eenmalig bijbetaalt voor het toestel en hoeveel je per maand wilt betalen. Zo kun je bijvoorbeeld ook kiezen voor een hogere eenmalige bijbetaling zodat de maandelijkse kosten lager worden.