Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de facturen van 2021 per mail ontvangen?

• January 1, 2023
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Goedemorgen, 

Kunnen mijn facturen van januari 2021 t/m december 2021 per mail worden opgestuurd. Kan alleen december 2021 zien en de rest is van 2022.

Alvast bedankt!

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door RBxx

Hoi @Mandana91 

Een KPN moderator kan voor je kijken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het klantnummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN invult (bij Persoonlijke opmerkingen) kan die voor je op zoek. Gaat het om het mobiele abonnement? Zet het 06-nummer dan ook bij Persoonlijke opmerkingen.

P.s. download nu de facturen van heel 2022, dan hoef je daar volgend jaar niet om te vragen 😉.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 1, 2023

Hoi @Mandana91 

Een KPN moderator kan voor je kijken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het klantnummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN invult (bij Persoonlijke opmerkingen) kan die voor je op zoek. Gaat het om het mobiele abonnement? Zet het 06-nummer dan ook bij Persoonlijke opmerkingen.

P.s. download nu de facturen van heel 2022, dan hoef je daar volgend jaar niet om te vragen 😉.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 4, 2023

Hoi @Mandana91, ik heb je alle facturen gestuurd in verschillende mails.