Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de factuur als PDF-bijlage ontvangen?

• 11 maart 2025
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Beste KPN, Ik heb de factuur van deze maand zonder PDF-bijlage ontvangen. Zou u deze alsnog kunnen sturen naar ***@***.nl? (ontvangen op dinsdag 11 maart)

Tijdens mijn laatste telefoongesprek met een collega is afgesproken dat we alle facturen via e-mail in PDF ontvangen. Dit ging goed, maar deze keer mis ik de bijlage.

Alvast bedankt voor uw hulp!

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op de KPN community ​@F.C.M. Overdevest. Is het mogelijk dat de facturen naar een ander e-mailadres gaan, dan jij nu hier eerst openbaar had gepost? In de administratie zie ik namelijk wel dat het is aangezet dat je de PDF per e-mail ontvangt. 

Bekijk origineel

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8361 reacties
  • 11 maart 2025

Beste ​@F.C.M. Overdevest als je een consument bent, stuurt KPN al heel lang geen facturen meer met de mail als bijlage met als (drog)reden veiligheid.

KPN stuurt een mail met de aankondiging dat de factuur klaar staat in MijnKPN en dat je deze daar als pdf kun downloaden.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10757 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2025

Hallo en welkom op de KPN community ​@F.C.M. Overdevest. Is het mogelijk dat de facturen naar een ander e-mailadres gaan, dan jij nu hier eerst openbaar had gepost? In de administratie zie ik namelijk wel dat het is aangezet dat je de PDF per e-mail ontvangt. 

Reageer