Skip to main content
Vraag

Kan ik de snelheid van mijn abonnement wijzigen bij de lopende verhuizing?

• February 2, 2026
  • 4 reacties
  • 17 keer bekeken

Ik heb een verhuizing doorgegeven van het abonnement maar wil de snelheid van de aansluiting verhogen. Dus upgraden naar glasvezel.

4 reacties

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • February 2, 2026

Dit kun je makkelijk zelf regelen op MijnKPN of door op deze pagina een terugbelafspraak te maken. Dit kan alleen als je verhuizing al is afgerond. Een verhuizing telt als een bestelling, en terwijl je bestelling gereed gemaakt wordt kunnen er geen aanpassingen worden.

rvk01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • February 2, 2026

Dus upgraden naar glasvezel.

Ligt er al een glasvezel aansluiting? En weet je zeker dat die van KPN is?

Lijkt me dat je dat wel eerst even na moet gaan voordat je een verhuizing doorgeeft (i.p.v. opzegging en aansluiting bij e.v. andere provider als die aansluiting van iemand anders is).

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2026

Thanks. Alles is telefonisch geregeld.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Westen1935. Welkom op de KPN Community! Mooi dat het al gelukt is via de telefonische helpdesk! 

Wat ik nog wel kwijt wil is dat bij een verhuizing van je internetdiensten naar een nieuw adres, altijd de snelste en nieuwste techniek wordt gekozen. Als glasvezel op het nieuwe adres klaar voor gebruik ligt (of bijna klaar is), dan worden je diensten daarop geactiveerd. 

Succes met de verhuizing en mocht je nog iets willen weten, dan weet je ons te vinden!