Skip to main content
Vraag

Kan ik een andere beheerder voor mijn abonnement kiezen?

• September 3, 2026
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

Hoe kan ik zelf de beheerder van mijn abonnement wijzigen. 

6 reacties

JanD
Wijsgeer
  • September 3, 2026

Hoe kan ik zelf de beheerder van mijn abonnement wijzigen. 

Bedoel je dat je huidige contract op een andere naam moet komen te staan.

Dat kan eventueel via een contractwijziging.

​@Pietertje1961 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 3, 2026

Nee, dat is niet wat ik bedoel. Het contract staat op naam van mijn vrouw. Zij was ooit de beheerder. Op de een of andere manier staat het abonnement nu op mijn telefoonnummer en e-mail adres. En ben ik de beheerder. Ik wil dat mijn vrouw weer de beheerder is.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 3, 2026

Hallo ​@Pietertje1961 ,

Het handigste is om samen met jouw vrouw een bezoekje te brengen aan een KPN-winkel. Dan regelen ze het daar ter plaatse. Neem wel beiden jullie ID-bewijs mee. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Pietertje1961. Welkom op de KPN Community! Goede vraag die je stelt en ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Waarschijnlijk gaat het over de beheerderfunctie in de MijnKPN app. 

Kun je eens de volgende stappen doorlopen in de MijnKPN app en kijken of je daar het kunt wijzigen: Ga naar Producten (onderin) → Klik op het product waar het om gaat (mobiel nummer of internet) → Scrol naar ‘Wie heeft toegang?’ en selecteer. Daar kun je vervolgens een beheerder verwijderen. 

Je kan ook controleren of je met deze knop de contactgegevens kunt aanpassen van het contract. 

Laat maar weten of je hiermee het gewenste kan/kon wijzigen. Zo niet, dan helpen we je verder! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 8, 2026

Ik heb mijzelf verwijderd als beheerder en kan nu niets meer veranderen in de app. Gegevens aanpassen werkt ook niet

Fout
Helaas is er wat verkeerd gegaan probeer het nogmaals.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 10, 2026

Oei, dat was niet helemaal de bedoeling. 

Dan is het waarschijnlijk het beste om opnieuw een MijnKPN account aan te maken. Kun je eens kijken of het verwijderen van het MijnKPN-account lukt via Profiel (rechtsboven), dan Account, inloggegevens en als laatste ‘Verwijder je account’? 

Daarna kun je via https://inloggen.kpn.com en ‘Account aanmaken’ weer een nieuwe KPN ID aanmaken met hetzelfde e-mailadres. Daarna koppel je de gewenste producten/abonnementen aan dit account.

Hopelijk helpt dit je wel verder!