Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een retourpakket ontvangen?

• June 29, 2025
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

2 weken geleden jullie gebeld en uitgelegd dat we ons huis 10 juli uit moeten en dat we langdurig gaan reizen. nu ontvang ik graag een pakket zodat ik mijn kpn spullen kan inleveren. ons adres is ***. kunnen jullie dit zsm regelen?  gr Erwin vlieger

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Vlieger1986 ,

Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Lever 'm in via een PostNL-punt bij jou in de buurt en laat daar je streepjescode zien. Deze kan je vinden in je mail of via de bestelstatus in MijnKPN. De medewerker van PostNL plakt een retoursticker op de doos.

Bewaar het verzendbewijs goed totdat het pakket bij KPN is aangekomen.

Ik ga er wel vanuit dat je een bevestiging hebt ontvangen van jouw opzegging. 

Hoe stuur ik apparatuur in bruikleen retour naar KPN?

Heb je jouw abonnement opgezegd of heb je jouw bestelling geannuleerd? Heb je jouw abonnement opgezegd of je bestelling geannuleerd? Dan krijg je van KPN een retourdoos thuis gestuurd. Je hebt veertien dagen de tijd om je apparatuur gratis terug te sturen. Je hoeft natuurlijk niet op die retourdoos te wachten. 

Welke apparatuur moet ik terugsturen?

Van je tv- en internetabonnement stuur je terug:

• De Experia Box (modem)
  • De tv-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)

Van je Digitenne-abonnement stuur je terug:

• De tv-ontvanger(s)
  • De antenne(s)
  • De stroomadapter(s)

bron: 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 29, 2025

Hallo ​@Vlieger1986 ,

Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Lever 'm in via een PostNL-punt bij jou in de buurt en laat daar je streepjescode zien. Deze kan je vinden in je mail of via de bestelstatus in MijnKPN. De medewerker van PostNL plakt een retoursticker op de doos.

Bewaar het verzendbewijs goed totdat het pakket bij KPN is aangekomen.

Ik ga er wel vanuit dat je een bevestiging hebt ontvangen van jouw opzegging. 

Hoe stuur ik apparatuur in bruikleen retour naar KPN?

Heb je jouw abonnement opgezegd of heb je jouw bestelling geannuleerd? Heb je jouw abonnement opgezegd of je bestelling geannuleerd? Dan krijg je van KPN een retourdoos thuis gestuurd. Je hebt veertien dagen de tijd om je apparatuur gratis terug te sturen. Je hoeft natuurlijk niet op die retourdoos te wachten. 

Welke apparatuur moet ik terugsturen?

Van je tv- en internetabonnement stuur je terug:

• De Experia Box (modem)
  • De tv-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)

Van je Digitenne-abonnement stuur je terug:

• De tv-ontvanger(s)
  • De antenne(s)
  • De stroomadapter(s)

bron: 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Vlieger1986, welkom op de community. Zo'n reis klinkt als een geweldig vooruitzicht, een mooi avontuur. Ik kan me voorstellen dat je de KPN apparatuur daarbij niet mee wilt nemen 🙂

Het terugsturen kan zonder de retourdoos zoals Noordzee al aangeeft, is het daarmee gelukt om het terug te sturen?

Een hele fijne reis ook alvast!