ik wil graag een specificatie zijn wat ik per maand aan internet en tv basis betaal
Hallo
Â
Klopt maar ik wil graag  weten wat ik voor mojn tv basis abonnement betaal en dat staat op de rekening samengevat met internet
Klopt maar ik wil graag  weten wat ik voor mojn tv basis abonnement betaal en dat staat op de rekening samengevat met internet
Hallo
Dan heb jij waarschijnlijk nog een ouder abonnement waarin dat nog niet gespecificeerd staat.
Tot en met Hussel was een tv-abo altijd €10 per maand.
Kun je eens een screenshot plaatsen van bladzijde 2 van je nota, wel even je persoonlijke dingen doorstrepen i.v.m. de privacy op een openbaar forum.
Â
Â
Hallo
Zoals ik al eerder schreef, tv kostte t.e.m. het Hussel-pakket €10 per maand en vanaf het TV+-pakket €12,50 per maand.
Dus netto zou je voor internet €61,27 -/- €10 = € 51,27 per maand betalen.
Â
Â
Dus netto zou je voor internet €61,27 -/- €10 = € 51,27 per maand betalen.
Â
Ik zou het iets anders uitleggen.Â
wat
Dus netto zou je voor internet €66,27 minus €10 (reguliere TV-prijs tot 2023) minus € 5 = €51,27 per maand betalen.
Maar dat is niet helemaal juist want er zijn prijsindexaties geweest over het totaal bedrag incl. TV.Â
Â
Zelf zou ik een vergelijking maken met de TV prijs anno 2023  (€12,50)
Dan betaal je bij één TV-ontvanger voor internet € 66,27 minus € 12,50 = € 53,77.
Heb je nu twee TV-ontvangers? Dan betaal je voor internet €66,27 minus € 12,50 minus € 5,00 = € 48,77.
Bij het huidige abonnement (2023-versie) kost internet maar € 42,50 (100Mbit/s), maar ga je het ESPN-pakket nooit gratis ontvangen.Â
Â
Dank je voor de info.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.