Kan ik een verlengaanbod en nieuw modem en tv-ontvanger krijgen?
Beste,
Wij zijn al een tijd van telfort overgegaan op kpn, echter zitten we nog met een oud modem, oude tv ontvangen en een versleten afstandsbediening. Zouden deze vervangen kunnen worden?
Daarnaast zijn we al heel lang klant en krijgen we nog een verlengaanbod vvoor een cadeaybon t.w.v. 60.-
Top dat jullie dat doen, echter als ik alles stop zet en opnieuw aansluit krijg ik een jaar lang 20- korting per maand. Zeker nu met alle black friday acties is overstappen een interessante optie.
Graag hoor ik of jullie hier iets in kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Sander Bosma
Bladzijde 1 / 1
Dag @Sander Bosma, op deze site kan je kijken of je modem omgeruild kan worden. Je kunt hier kijken of er een aanbod voor je is. De aktie voor nieuwe klanten is ook alleen voor nieuwe klanten. Om nieuwe klant te worden moet je minimaal zes maanden geen klant zijn geweest. Alles opzeggen en meteen weer nieuwe klant worden gaat dus niet. Is dit het antwoord op de vragen?
Nee een aanbod doen dat gelijk is aan mijn huidige abonnement noem ik geen aanbod.
Daarnaast zit ik ook niet vast aan kpn.
Liever geen klantbehoud? Een nieuwe klant kost meer.
Dan moet je direct overstappen! Daar profiteer je het meeste van. Via het forum krijg je hoe dan ook geen ander aanbod of een aanbod. Maar uiteraard mag je hierover blijven discussiëren. :-)
Wel kan ik mezelf voorstellen dat je benieuwd bent of KPN je ook iets aan kan bieden. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een passend aanbod.
De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Dit is namelijk een plek waar klanten elkaar helpen.
Nee heb je, ja kun je krijgen. Veel succes!
Dankjewel. Ik ga telefonisch contact 'zoeken.
Mijn eerste vraag ging over mijn oude modem, tv ontvanger en afstandsbediening. Dat zal k ook telefonisch bespreken.
Mijn eerste vraag ging over mijn oude modem, tv ontvanger en afstandsbediening. Dat zal k ook telefonisch bespreken.
Je gaat dus niet overstappen, je blijft bij KPN
Ligt aan degene aan de andere kant van de telefoon
Je spreekt over ‘wij’ @Sander Bosma, je zou kunnen proberen je abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement op naam van je huisgenoot/partner af te sluiten.
Dank voor de tip Bert.
Alleen ben ook net weggegaan bij odido
Sim only van youfone genomen. Blijf dus hoe dan ook wel een link met kpn houden.
Black friday deal van youfone is wel een aanrader.
En, heb je al contact opgenomen? Of al wat stappen verder gekomen? Ben zeer benieuwd.
Hallo @Sander Bosma ,
Eerst maar even dit:
Beste,
Wij zijn al een tijd ……….. een versleten afstandsbediening.
Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.
bron:
Dan dit :
Wij zijn al een tijd van telfort overgegaan op kpn, echter zitten we nog met een oud modem,
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.