Skip to main content
Beantwoord

Kan ik entertainment blijven gebruiken als ik overstap met mobiel?

• January 31, 2025
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Ik heb entertainment gekoppeld. De betaling gaat nu via de faktuur mobiel. 
Nu heb ik zowel mobiel als internet, maar omdat ik mobiel te duur vind wil ik overstappen. 
Kan ik de entertainment dan wel blijven gebruiken en de maandkosten betalen via de internet rekening?  

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@MartinH74. Welkom op de community! Goede vraag! Als ik het goed begrijp, worden de kosten van je entertainmentpakket nu gefactureerd via je mobiele KPN factuur. Wanneer je overstapt en je mobiele abonnement bij KPN stopt, kan dit invloed hebben op de betaling van je entertainmentpakket.

Gelukkig is het vaak mogelijk om de kosten over te zetten naar je internetfactuur. Dit gebeurt niet vanzelf. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dit voor je regelen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2025

Hoi ​@MartinH74. Welkom op de community! Goede vraag! Als ik het goed begrijp, worden de kosten van je entertainmentpakket nu gefactureerd via je mobiele KPN factuur. Wanneer je overstapt en je mobiele abonnement bij KPN stopt, kan dit invloed hebben op de betaling van je entertainmentpakket.

Gelukkig is het vaak mogelijk om de kosten over te zetten naar je internetfactuur. Dit gebeurt niet vanzelf. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dit voor je regelen.