Skip to main content
Vraag

Kan ik het verlengaanbod bespreken via een e-mailadres?

• August 14, 2026
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Hoi KPN,

Mijn huidige internetabonnement is recentelijk afgelopen en ik zou graag een verlengaanbod met jullie bespreken gezien jullie aanbod +/- 300 euro goedkoper is dan de concurrent. Ik doe dit bij voorkeur per e-mail, zodat ik het aanbod rustig kan bekijken en eventueel aanvullende vragen kan stellen.

Via welk e-mailadres kan ik hiervoor contact opnemen met de juiste afdeling?

Alvast bedankt!

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 14, 2026

Nee dat kan niet. En rustig over nadenken al helemaal niet. De concurrentie in de telecomwereld is moordend en prijzen veranderen per dag. Als het aanbod naar je zin is sla dan meteen toe want het kan morgen weer anders zijn.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 14, 2026

Als je al klant bent krijg je niet de nieuwe-klanten-korting. Maar betaal je met een nieuw abonnement direct deze prijzen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 14, 2026

Hallo ​@Jack T ,

KPN communiceert hierover niet per e-mail. Telefonisch is wel mogelijk.

Maar ik leg hier graag ook de twee mogelijkheden die je hebt bij het verlengen van je contract. 

Je kunt in MijnKPN een verlengaanbod terugvinden waarmee jouw huidige contract ongewijzigd wordt verlengd met één of twee jaar. Je ontvangt dan van KPN een tijdelijke korting. Maar na die kortingsperiode ga je weer hetzelfde betalen als je nu doet. 

Je kunt ook (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan (in die periode) telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Je zal waarschijnlijk opmerken dat de huidige prijzen lager liggen dan wat je nu betaald. Denk goed na welke methode van verlengen voor jou het gunstigst uitpakt. 

• August 14, 2026

Je Internet abonnement kan simpelweg niet aflopen. Een van de kenmerken van een KPN Internet abonnement is dat het stilzwijgend maandelijks doorloopt totdat een van de participanten opzegt. 

Als het afgelopen is, kan je overal shoppen. Houdt er wel rekening mee dat andere providers wel nieuwe klanten kortingen geven, maar omdat jij een bestaande klant van KPN bent, KPN niet.