Skip to main content
Beantwoord

Kan ik in aanmerking komen voor de PS5 als ik mijn abonnement ga verlengen?

• February 16, 2026
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Kan er iets met ons abonnement verlengd worden zodat we in aanraking komen voor een playstation 5?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Dominique29 , dat aanbod is uitsluitend voor nieuwe klanten en dat ben jij niet en komt er dus niet voor in aanmerking.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 16, 2026

Beste ​@Dominique29 , dat aanbod is uitsluitend voor nieuwe klanten en dat ben jij niet en komt er dus niet voor in aanmerking.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2026

Erg jammer!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Dominique29. Welkom op de community! Wat leuk dat je nadenkt over verlengen en interesse hebt in de PlayStation 5-actie. Ik snap heel goed dat je daar graag voor in aanmerking wilt komen, zulke acties zijn natuurlijk extra aantrekkelijk.

Deze actie is helaas alleen bedoeld voor nieuwe klanten die een nieuw abonnement afsluiten. Bij het verlengen van een bestaand abonnement kom je hier helaas niet voor in aanmerking. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend is om te horen, zeker als je al klant bent. Helaas kan ik dit niet anders maken.

Dat betekent natuurlijk niet dat we niet met je mee willen denken. We kijken graag samen naar mogelijkheden om je maandelijkse kosten te verlagen of je abonnement beter te laten aansluiten op je wensen. Soms zijn er andere voordelen of passende aanbiedingen. Hiervoor kun je het beste even langsgaan bij een KPN winkel of een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice.Â