Skip to main content
Antwoord

Kan ik in de MijnKPN app zien als ik extra kosten heb buiten de EU?

• November 10, 2025
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Kan ik in de Mijn KPN zien als ik extra internet kosten heb buiten de EU?

ik ben op dit moment in Brazilië en heb een extra bundel gekocht en ‘bescherming aan’ gesmst. Ik kan echter de kosten van de extra bundel nergens terugvinden en ben bang dat ik dus ook niet zie als ik extra kosten buiten mijn bundel maak of is het met de ‘bescherming’ niet mogelijk om extra internetkosten buiten de gekochte bundel te maken ?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Nigelvs, welkom op de KPN Community. Ik hoop dat je een fijn verblijf hebt in het land van Romario, Rivaldo en Senna. 

In de MijnKPN app kun je zien of je kosten hebt gemaakt buiten de bundel. Die worden als ze er zijn, weergegeven bij het Mobiele abonnement. Als er niets is om weer te geven, dan zal dit kopje verder ook niet getoond worden. 

Nu begrijp ik dat je "Bescherming Aan" hebt verstuurd via sms. Door dit te versturen ben je sowieso beschermt tegen dataverbruik zonder bundel las jij je buiten de EU bevindt. Daarnaast is het ook zo dat zodra je Extra Bundel op is, blokkeert je internet ook automatisch. Dit heet Bescherming Internetkosten. 

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 12, 2025

Hallo ​@Nigelvs, welkom op de KPN Community. Ik hoop dat je een fijn verblijf hebt in het land van Romario, Rivaldo en Senna. 

In de MijnKPN app kun je zien of je kosten hebt gemaakt buiten de bundel. Die worden als ze er zijn, weergegeven bij het Mobiele abonnement. Als er niets is om weer te geven, dan zal dit kopje verder ook niet getoond worden. 

Nu begrijp ik dat je "Bescherming Aan" hebt verstuurd via sms. Door dit te versturen ben je sowieso beschermt tegen dataverbruik zonder bundel las jij je buiten de EU bevindt. Daarnaast is het ook zo dat zodra je Extra Bundel op is, blokkeert je internet ook automatisch. Dit heet Bescherming Internetkosten.