Skip to main content
Beantwoord

Kan ik kosteloos overstappen naar een andere provider binnen een lopend contract?

• March 13, 2026
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik heb een vraag over onze sim only abonnementen.

Mijn abonnement loopt tot 29-08-2026 en het abonnement van mijn vrouw loopt tot 04-05-2027.
Wij willen graag weten of het mogelijk is om kosteloos over te stappen naar een andere provider voordat deze einddatums bereikt zijn.

Kunt u ons laten weten of dit kan en of er eventueel kosten of voorwaarden aan verbonden zijn?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Hagal59 ,

Je kunt jullie abonnementen niet kosteloos opzeggen voor de einde contractdatum. Onder voorwaarden kun je zo’n abonnement wel afkopen. Neem daarvoor contact op met de klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 13, 2026

Hallo ​@Hagal59 ,

Je kunt jullie abonnementen niet kosteloos opzeggen voor de einde contractdatum. Onder voorwaarden kun je zo’n abonnement wel afkopen. Neem daarvoor contact op met de klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Â