Ik ben al jaren klant bij KPN en in het begin werd mij verteld dat tv, internet en vaste lijn goedkoper zou zijn dan alles los maar nu zie ik dat ik 1 euro p/m meer betaal 3 euro in totaal voor vaste lijn die ik eigenlijk niet gebruik. En mijn bundel was voor 2 tv boxen en nu moet ik 6 euro per box betalen. Hoe zit het nu, kan ik mijn vaste lijn opzeggen en een tv box terugsturen of wordt het weer duurder.?
Als je vast bellen verwijderd scheelt dat € 2 per maand. Vanaf april € 3 per maand.
Je hebt 2 tv boxen zeg je. Dan betaal je voor één die € 6 straks. Want de eerste zit standaard in heb abonnement. Dat basisabonnement inclusief 1 ontvanger wordt niet duurder. Maar blijft voor iTV € 10,-- en voor TV+ € 12,50.
Hoe zit het nu, kan ik mijn vaste lijn opzeggen en een tv box terugsturen of wordt het weer duurder.?
Je kunt sowieso jouw vaste lijn opzeggen en jouw abonnement aanpassen naar één ontvanger. Dat kun je eenvoudig regelen via Mijn KPN of anders eventueel via de klantenservice. Wacht met terugsturen totdat je de bevestiging hebt ontvangen.
Wel is het zo dat jouw abonnement jaarlijks per 1 juli duurder wordt vanwege een toegepaste prijsindexatie.
Het verhogen van jouw abonnementskosten kun je deels voorkomen door regelmatig te verlengen en over te stappen naar de modernste abonnementsvorm.
Doe dit verlengen bij voorkeur tussen 1 april 2025 en 1 juli 2025 want dan wordt de prijs van jouw abonnement niet verhoogd per 1 juli 2025.
Je kunt jouw abonnement dus goedkoper maken door te verlengen.
Dat kan ook telefonisch via de klantenservice. Het kan sinds ook via internet:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Wacht met terugsturen van jouw tweede ontvanger totdat je een bevestiging hebt ontvangen van KPN.
Ik ben al jaren klant bij KPN en in het begin werd mij verteld dat tv, internet en vaste lijn goedkoper zou zijn dan alles los maar nu zie ik dat ik 1 euro p/m meer betaal 3 euro in totaal voor vaste lijn die ik eigenlijk niet gebruik. En mijn bundel was voor 2 tv boxen en nu moet ik 6 euro per box betalen. Hoe zit het nu, kan ik mijn vaste lijn opzeggen en een tv box terugsturen of wordt het weer duurder.?
Bladzijde 1 / 1
Als je vast bellen verwijderd scheelt dat € 2 per maand. Vanaf april € 3 per maand.
Je hebt 2 tv boxen zeg je. Dan betaal je voor één die € 6 straks. Want de eerste zit standaard in heb abonnement. Dat basisabonnement inclusief 1 ontvanger wordt niet duurder. Maar blijft voor iTV € 10,-- en voor TV+ € 12,50.
Welk abonnement heb je nu? Heb je misschien een Alles-in-1 Instap abonnement? Welke naam staat er op de factuur 2de blad?
PeterG schreef:
Dat basisabonnement inclusief 1 ontvanger wordt niet duurder. Maar blijft voor iTV € 10,--
Dat is niet juist. Deze prijs is de afgelopen jaren ook hoger worden per 1 juli.
Dat is de inflatiecorrectie waar jij op duidt. Dit is geen inflatieverhoging. @Noordzee . Dit is gewoon een basale prijsverhoging van deze diensten.
Nieuwe klanten gaan v.a. april ook al direct deze prijzen betalen voor vast bellen, extra ontvangers en f-secure.
Dat weet ik, maar itv is al een tijdje geen 10,00 meer. Bij TV+ is het nog wel 12,50 per maand.
Hoe zit het nu, kan ik mijn vaste lijn opzeggen en een tv box terugsturen of wordt het weer duurder.?
Je kunt sowieso jouw vaste lijn opzeggen en jouw abonnement aanpassen naar één ontvanger. Dat kun je eenvoudig regelen via Mijn KPN of anders eventueel via de klantenservice. Wacht met terugsturen totdat je de bevestiging hebt ontvangen.
Wel is het zo dat jouw abonnement jaarlijks per 1 juli duurder wordt vanwege een toegepaste prijsindexatie.
Het verhogen van jouw abonnementskosten kun je deels voorkomen door regelmatig te verlengen en over te stappen naar de modernste abonnementsvorm.
Doe dit verlengen bij voorkeur tussen 1 april 2025 en 1 juli 2025 want dan wordt de prijs van jouw abonnement niet verhoogd per 1 juli 2025.
Je kunt jouw abonnement dus goedkoper maken door te verlengen.
Dat kan ook telefonisch via de klantenservice. Het kan sinds ook via internet:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Wacht met terugsturen van jouw tweede ontvanger totdat je een bevestiging hebt ontvangen van KPN.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.