Skip to main content
Vraag

Kan ik mijn contract verlegen met de MacBook aanbieding?

• August 24, 2026
  • 2 reacties
  • 8 keer bekeken

Mijn contract is afgelopen en wil wel verlengen maar voor de macbook aanbieding kom ik niet in aanmerking max een korting van 10 euro per maand.

als ik overstap naar Ziggo krijg je een pracht tv en andere providers bieden ook van alles aan.

Mijn vraag hoeveel waarde hecht kpn aan vaste klanten❓

Mvg Rene Weghs

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 24, 2026

Als het je om het cadeau te doen is moet je overstappen inderdaad. Bij alle providers krijgen nieuwe klanten eenmalig een welkomstcadeau. Het is natuurlijk niet te betalen om iedere klant een cadeau te geven.

JanD
Wijsgeer
  • August 24, 2026

Beste ​@rene1961 de cadeaus zijn uitsluitend voor nieuwe klanten en niet voor bestaande kl;anten.

Ooit was jij ook nieuwe klant en heb je toentertijd ook een korting of een cadeau gehad, dat blijft KPN natuurlijk niet doen, want dan wordt het een sigaar uit eigen doos.

Dat KPN je een leuke korting aanbiedt bij verlengen is mooi meegenomen, beter iets dan niets.

Als je nog een Hussel-pakket of ouder hebt, moet je niet gaan verlengen, maar je pakket aanpassen naar de huidige propositie TV+, dan kan het zelfs zo zijn dat je maandelijks goedkoper uit bent dan nu.

Â