Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn huidige bestelling aanpassen naar de nieuwe aanbieding?

• August 11, 2026
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Hoi! Ik heb ongeveer een week geleden KPN Internet aangevraagd. Ik zie nu dat er een actie is waarbij je een gratis Samsung TV krijgt bij een KPN-abonnement. Is het mogelijk om mijn huidige bestelling nog aan te passen zodat ik ook gebruik kan maken van deze TV-actie? Ik heb mijn abonnement dus pas ongeveer een week geleden aangevraagd.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@NOAMEIN 

Welkom op de community van KPN.

Helaas is dat niet mogelijk, een overeenkomst dat al gesloten is kan helaas niet meer aangepast worden, wel kun je binnen de 14 dagen bedenktijd (herroepingsrecht) deze bestelling laten annuleren via de klantenservice van KPN.

Zodra deze volledig is geannuleerd, kun je via de website van KPN opnieuw een bestelling plaatsten voor KPN vast internet met daarbij als welkomstcadeau de Philips Ambilight TV.
Want KPN geeft momenteel géén Samsung TV als welkomstcadeau.

Dus wil je graag de Philips Ambilight TV dan zul je eerst je huidige bestelling moeten annuleren via de klantenservice van KPN via 0800-0402.
Houdt daarbij wel rekening, dat je de aansluit datum ook later zal zijn nadat je een nieuwe bestelling hebt geplaatst op de website van KPN.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@NOAMEIN 

Welkom op de community van KPN.

Helaas is dat niet mogelijk, een overeenkomst dat al gesloten is kan helaas niet meer aangepast worden, wel kun je binnen de 14 dagen bedenktijd (herroepingsrecht) deze bestelling laten annuleren via de klantenservice van KPN.

Zodra deze volledig is geannuleerd, kun je via de website van KPN opnieuw een bestelling plaatsten voor KPN vast internet met daarbij als welkomstcadeau de Philips Ambilight TV.
Want KPN geeft momenteel géén Samsung TV als welkomstcadeau.

Dus wil je graag de Philips Ambilight TV dan zul je eerst je huidige bestelling moeten annuleren via de klantenservice van KPN via 0800-0402.
Houdt daarbij wel rekening, dat je de aansluit datum ook later zal zijn nadat je een nieuwe bestelling hebt geplaatst op de website van KPN.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 11, 2026

Het is geen Samsung maar een Philips. 

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja&%3Ficid=quicktile1

Mooi toestel. Ambilight kijkt prettig. 

Nadeel: met Titan beperkt smart. Tv kastje van kpn zeker nodig.