Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn KPN abonnement kosteloos opzeggen

• May 27, 2026
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Beste meneer

We werken aan een verbeterde e-mail omgeving. Daardoor stopt vanaf 10 juni 2026 het aanmaken van een standaard KPN e-mailadres. Ook veranderen we vanaf 10 juni onze Algemene Voorwaarden.

Je hoeft niks te doen

Omdat je geen KPN e-mailadres(sen) hebt aangemaakt, verandert er voor jou verder niets en hoef je niets te doen. Meer weten? Ga dan naar kpn.com/e-mail2026.

De Algemene Voorwaarden veranderen

We verduidelijken bijvoorbeeld wanneer we voorwaarden en prijzen mogen wijzigen, waaronder een jaarlijkse inflatiecorrectie. Voor deze correctie op mobiel rekenen we straks ook met de periode van een kalenderjaar. En doen we een extra prijswijziging? Dan met een maximum van 5% of € 3,- per maand. Ook beschrijven we duidelijker wat onze aansprakelijkheid is bij storingen. Wil je precies weten wat er verandert? Bekijk de nieuwe Algemene Voorwaarden en alle verschillen met de oude voorwaarden op kpn.com/av2026.

Nog vragen?

We helpen je graag verder. Ga dan naar kpn.com/service. Wil je door deze wijzigingen opzeggen of iets aanpassen aan je abonnement(en)? Dan kan dit op de gebruikelijke manier en zonder kosten tot 10 juni 2026. Je regelt dit het makkelijkst in MijnKPN.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

kan iemand mij uitleggen of ik nou kosteloos kan opzeggen of niet? Mij lijkt duidelijk dat dit aangegeven word maar twijfels ontstaan na telefonisch contacg

Beste antwoord door JanD

Beste ​@jordyPoel je kunt dus vóór 10 juni a.s. kosteloos opzeggen, overstappen of de boel gewoon zo laten.

Je bent dus tot 10 juni tijdelijk contractvrij.

2 reacties

• Antwoord
  • May 27, 2026

Beste ​@jordyPoel je kunt dus vóór 10 juni a.s. kosteloos opzeggen, overstappen of de boel gewoon zo laten.

Je bent dus tot 10 juni tijdelijk contractvrij.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 27, 2026

Mooi, vind de klantenservice wel heel warrig omtrent dit onderwerp wordt er bij hun niet wijzer op