Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn openstaande facturen uitstellen tot 23 augustus?

• August 1, 2026
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik.wil.in delen betalen alleen is het niet goed gegaan met de betaalcode en mijn geld komt.pas 23 augustua binnen er staat een rekwing van juni open en nu ook van juli maar is er alsnog een mogelijk heid om.die uit te stellen beide tot 23 augustus of alleen die van juli en sat ik dan geld leen om juni te betalen bij jullie want die moet voor 2 augustus betaald zijn maar heb dat geld helaas nog niet

Beste antwoord door Joep1965

Hallo ​@Bart west, goed dat je in aktie komt. In dit geval heb je de klantenservice 0800-0402 nodig. Bel maandag meteen en vraag naar de afdeling collections. Zij gaan over de betalingsregelingen.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 1, 2026

Hallo ​@Bart west, goed dat je in aktie komt. In dit geval heb je de klantenservice 0800-0402 nodig. Bel maandag meteen en vraag naar de afdeling collections. Zij gaan over de betalingsregelingen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 1, 2026

Dankje dan ga ik dat doen wamt hij staat op 2 augustus

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Bart west, welkom bij de community! Ik was benieuwd of het inmiddels is gelukt. 😊

De snelste route is inderdaad om hiervoor een belafspraak te maken. Zij kunnen samen met je kijken welke mogelijkheden er zijn voor een betalingsregeling of uitstel van betaling.

Laat je weten hoe het is afgelopen? Hopelijk is er een passende oplossing gevonden!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 5, 2026

Ja is gelukt