Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ging inloggen op mijn KPN om een aantal dingen te checken. Nu zag ik dat ik mijn contract kan verlengen met een korting voor de komende 6 maanden. Als je tegenwoordig een nieuw contract aangaat, kan je zelfs kiezen voor een nieuwe TV gratis.

Nu ben ik al lang klant, is het mogelijk dat onze tv ontvangers worden vernieuwd als ik kies voor een contract verlenging? Onze huidige ontvangers gaan de laatste tijd best vaak in error. Stekker eruit en erin, tijd wachten voor opstarten, en hij werkt weer. Maar echt fijn werkt dit niet.

Graag hoor ik de mogelijkheden als wij ons contract met 2 jaar gaan verlengen.

Met vriendelijke groet,

Johan Matter

Beste ​@JohanBM kijk eens via onderstaande link voor de mogelijkheden:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

Succes.

Binnen het forum kunnen geen aanbiedingen gedaan worden, niet door de klanten en niet door het moderatieteam.

U kunt wellicht overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm waarbij u de nieuwste ontvangers krijgt. Hier vindt u wellicht een aantrekkelijk aanbod. 

Hoi ​@JohanBM Welkom op de KPN Community en bedankt voor je vraag! 😊

Bij een contractverlenging naar de nieuwste abonnementsvorm ontvang je de nieuwste tv-ontvangers. Dit hangt af van je huidige situatie en het type abonnement dat je hebt. Ik raad je aan om een terugbelafspraak in te plannen met onze klantenservice. Zij kunnen je persoonlijke situatie bekijken en aangeven of er een mogelijkheid is om nieuwe tv-ontvangers te ontvangen bij je verlenging.

Reageer