Skip to main content

Beste,

ik heb een kpn account afgesloten met de ps5 voor 2 jaar. nu is mij vraag hij is gister geactiveerd. alleen zie ik dat de actie niet meer geldig is betekent dit nog wel dat ik een ps5 krijg omdat ik die er wel bij heb gekozen ? of ben ik telaat

Hallo ​@rb1012 ,

Dat is afhankelijk van hoe lang geleden het was, de actievoorwaarden zijn regelmatig verschillend.

Stel dat je aan de voorwaarden voldoet:

Normaal krijg je die voucher in de week erna, mocht dat ook al voorbij zijn dan even bellen met de servicelijn welke over de welkomstcadeau’s gaat.
De servicelijn is bereikbaar tijdens kantooruren op 088 6237 006.

Zie hier ook meer informatie over het welkomstcadeau:

ik heb het 2 jarig abbo  met ps5 op 13 juni aangevraagd

Zover ik begrepen heb, was dat bij de laatste actie geen probleem. 

De verzending gaat echter nog wel eventjes duren: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Het welkomstcadeau wordt verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen. Voldoe je aan alle vereisten en heb je nog vragen, dan kan je terecht bij onze partner. Zij regelen de verzending van het welkomstcadeau. Ze zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Bron: 

Hoi ​@rb1012. Welkom op de KPN Community en welkom überhaupt bij KPN! 

Je hebt al heel wat waardevolle informatie gekregen van ​@Noordzee. Waarvoor dank! Het maakt niet uit dat de actie nu niet meer aangeboden wordt, het gaat erom wat er in jouw bestelbevestiging staat. Als daar de PS5- of console actie in staat, dan krijg je zeker weten de voucher toegestuurd. Lees dan vooral wat in het tweede bericht van Noordzee staat om te weten wanneer je de mail met voucher kunt verwachten.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe abonnement en ook natuurlijk alvast met je nieuwe spelconsole :) 

@rb1012 

Heb je inmiddels wat gehoord? Zo niet, dan wordt het ergens in de komende week.

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Het welkomstcadeau wordt verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen. Voldoe je aan alle vereisten en heb je nog vragen, dan kan je terecht bij onze partner. Zij regelen de verzending van het welkomstcadeau. Ze zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Bron: 

helaas tot op heden nog niets vernomen.

@rb1012 

Heb je inmiddels wat gehoord? Zo niet, dan wordt het ergens in de komende week.

Bron: 

@rb1012 

Heb je nu wel wat gehoord? 

helaas nog niet ze gaven aan dat de router 14 dagen aan moet staan ik weet niet of dat het klopt?  ​@Noordzee 

De bedenktijd gaat in zodra het modem is aangesloten en de facturatie ook start ​@rb1012. Op dat moment starten de 14 dagen bedenktijd en daarna ontvang je de voucher voor de game console. 

@Jeroen van KPN  wij hebben de modum direct op de dag aangesloten wel zelfde weer afgekoppeld.  dat die ingaat. helaas nog geen voucher ontvanger klopt dit? 

Het gaat erom dat het modem 14 dagen een werkende verbinding heeft. Dus als je 'm eerder hebt aangesloten en er was toen geen verbinding, dan geldt dat niet. Om nog preciezer te zijn kun je pas de voucher verwachten ergens in de drie werkdagen nadat de 14 dagen voorbij zijn. De 14 dagen gaan in op het moment dat jij de eerste factuur hebt ontvangen. 

Reageer