Skip to main content
Beantwoord

Kan ik twee mobiele abonnement op mijn naam hebben?

• September 16, 2022
  • 6 reacties
  • 991 keer bekeken

Ellie 52
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Kan ik 2 mobiele abonnementen op mijn naam hebben. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Ellie 52, met deze bestelling ga je over het maximaal aantal producten/aansluitingen heen. Indien je daar vragen over hebt, dan staat er in de mail van je afwijzing een telefoonnummer om rechtstreeks in contact te komen met de betreffende afdeling.

Admin edit: aanpassing antwoord 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• September 16, 2022

Hallo @Ellie 52 

Ja, dat is geen probleem.

Houd er dan wel rekening mee dat jij verantwoordelijk bent voor dat abonnement, dus alle betalingen en extra gemaakte kosten (aankopen via playstore, dure betaalnummers, SMS diensten e.d.) komen voor jouw rekening.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 16, 2022

... 🥱

• September 16, 2022

... 🥱

Wat is er zo slaapwekkend aan, die waarschuwing?

De reden dat ik dat erbij zette is omdat ik van dichtbij meegemaakt hebt dat iemand een abonnement met vrij duur toestel afsloot voor een ‘vriend’, na 2 maanden was die ‘vriend’ verdwenen met dat toestel en maakte ondertussen ook nog eens extra kosten.

Enige manier om eraf te komen was het abo+toestel af te kopen, het heeft diegene uiteindelijk een hoop geld gekost.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 16, 2022

@GeSp Ik had zelf een reactie getikt die ik daarna weer verwijderd heb. Die reactie had ongeveer dezelfde strekking als jouw reactie. 

• September 16, 2022

@Nick83 OK, dat had ik dan niet zo begrepen.

Ik had het 2de gedeelte ook iets later toegevoegd toen ik weer aan dat verhaal dacht en er verder toch nog geen reactie onderstond, maar toen was jij blijkbaar ook al aan het typen, sorry.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 21, 2022

Hallo @Ellie 52, met deze bestelling ga je over het maximaal aantal producten/aansluitingen heen. Indien je daar vragen over hebt, dan staat er in de mail van je afwijzing een telefoonnummer om rechtstreeks in contact te komen met de betreffende afdeling.

Admin edit: aanpassing antwoord