Skip to main content
Vraag

Kan ik vervroegd verlengen nu ik huidig toestel ook versneld afgelost heb?

• July 15, 2025
  • 11 reacties
  • 94 keer bekeken

Goedemiddag, gisteren heb ik gesproken met een medewerker. Om vervroegt te verlengen omdat mijn toestel kapot is. Er is toen afgesproken als ik mijn openstaande factuur en het resterende bedrag van het oude toestel betaal ik daarna een nieuw toestel kan nemen.

Ik heb hier echter geen bevestiging bewijs of iets dergelijks van ontvangen. De betalingen zijn al gedaan.

Hoe weet ik of deze afspraak word nagekomen zonder bewijs? Staat deze afspraak bij mijn gegevens vermeld?

11 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 15, 2025

Beste ​@Mels1202 kijk eens in MijnKPN of daar iets staat?

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 15, 2025

Kijk eens op Mijn KPN onder facturen. Gaat het om mobiel of iets anders .

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 15, 2025

Er staat bij facturen alleen dat het betaald is. Het gaat om mobiel een nieuw toestel

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 15, 2025

Wederom contact opnemen met de KPN.  probeer KPN mobiel 06 1200 1200. Anders 0800 0402.

• July 15, 2025

Nee. Dat was vroeger mogelijk. Tegenwoordig niet meer.

Je kan wel gewoon een los toestel aanschaffen en gebruiken. In een KPN winkel of elders. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 15, 2025

Als je mobiel kapot is ,waarom afkopen of verlengen schaf een sim lock vrij nieuw mobiel aan doe daar de sim kaart in van je oude mobiel en je contract liep dan gewoon door. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 17, 2025

Hi ​@Mels1202, allereerst welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je al op weg bent geholpen. Vervroegd verlengen is mogelijk en kan vanaf 4 maanden voor de einddatum van het contract. Of dit in jouw geval al mogelijk is kun je controleren op onze verlengpagina

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 17, 2025

Blijkbaar kan niemand begrijpend lezen, over wat er is afgesproken. Maar anyways bedankt het is al geregeld 😅

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 19, 2025

Blijkbaar kan niemand begrijpend lezen, over wat er is afgesproken. Maar anyways bedankt het is al geregeld 😅

Dan gok ik dat het ging om een contract dat omgezet is naar simonly na het afbetaald is en weer om is gezet naar en contract met toestel. 

Ik ben uiteraard blij om te lezen dat het geregeld is. 😊

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 19, 2025

Dan gok ik dat het ging om een contract dat omgezet is naar simonly na het afbetaald is en weer om is gezet naar en contract met toestel. 

Dat kan toch al sinds mei 2021 niet meer ​@Alex van KPN ? Alleen als het abonnement als sim-only is begonnen kan je het na de eerste drie maanden openbreken en omzetten naar een contract met toestel. Anders moet je wachten tot 4 maanden voor einde contract om te verlengen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 22, 2025

Dit klopt, ik weet alleen niet hoeveel maanden de TS te gaan had na de afbetaling.