Skip to main content
Vraag

Kan kado films kijken via TV app niet vinden

• September 7, 2025
  • 6 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik wil graag de kado films bekijken maar kan deze niet vinden in de tv app. Ook niet in de KPN TV+ appĀ 

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 7, 2025

Menu openen dan films daar staat kado voor jou

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 7, 2025

Dankje. MaarĀ kan ā€˜films’ niet in de KPN TV app vinden.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 7, 2025

Het is beschikbaar in de smart-tv app, de ontvanger en de website tv.kpn.comĀ .

Niet beschikbaar via app in smartphone en tablet.Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 7, 2025

Hoi Peter. Dankje voor je snelle reactie.Ā 
Met het web linkje van jou en inloggen met mijn KPN account Ā krijg ik op mijn smartphone inderdaad de ā€˜Kadoos’ te zien.Ā 
Ik heb dus geen ontvangers (boxje). Maar gebruik de KPN app op mijn smart tv. Daarin krijg ik helaas mijn ā€˜Kadoos’ niet te zien. Of zie ik wat over het hoofd?Ā 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 7, 2025

Ik moet na jouw na veel gezoek tot de conclusie komen dat je gelijk hebt.

De tegelrij kadootje voor jou komt niet voor in de Android-TV app. (Ook niet in de app voor tablet en smartphone)

Heb je het pluspakket? Dan kun je de films overigens wel zien. Het zijn 5 films uit het on demand gedeelte van het pluspakket.Ā 

Verder is 'kadootje voor jou' beschikbaar via de browser (!) van de laptop via http://tv.kpn.com. Kan ook via de browser op een tablet. Via de browser op m'n telefoon werken de streams niet. Wel via de app, maar daar zit het ook niet in.

Je hebt geen tv ontvanger? Je hebt al het abonnement zonder boxje of staat ie in de kast?

Hopelijk kan het team Kadootje… nog toevoegen aan de smart-tv Android-TV app. Het zou tenslotte voor de hele maand zijn.

​@Kasper QA TVĀ , ​@TV Apps TeamĀ .

En als je ze via PathƩ zou betalen klopt de vermelde prijs ook niet met de te betalen prijs.

Hier staat 2,99

Ā 

Maar je mag 3,99 aftikkenĀ 

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 8, 2025

Dank Peter!

Het ontvangst boxje (Artis) voor interactieve TV heb ik wel maar gebruik ik niet meer omdat ik via Google TV de KPN app op de tv gebruik (Android).

Nee heb geen pluspakket. Vandaar dat ik graag het ā€˜kado voor jou’ wil gebruiken ;-)Ā 

De Webversie/browser met tegelrij kadootje is, overigens op mijn IPhone, dus wel te zien. Maar in de KPN TV+ app op dezelfde telefoon weer niet.
Het zou inderdaad fijn zijn als team kadootje deze trouwe klant kan helpen. Hoor het graag. Want kadootjes krijgen waar je niet bij kan voelt niet fijn.
Ā