Skip to main content
Vraag

Kan mijn abonnement aangepast worden zodat ik nieuwe apparatuur krijg?

• January 26, 2026
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

Geachte mevrouw/mijnheer, ik ben al geruime tijd geabonneerd bij KPN en wil ook mijn telefoon bij jullie onderbrengen. Maar dan wil ik wel echt een nieuw abonnement. verder zijn de ontvangers al meer dan 8 jaar oud en ik denk dat die ook aan vervanging toe zijn. Dus mijn vraag als vaste klant bij KPN wat doet u met vragen die ik gesteld heb.

In afwachting van uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Fred Verhoeven

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 26, 2026

Hallo ​@Fred Verhoeven ,

Dit kun je zelf nu (mits contractvrij) per direct regelen.

Je kunt namelijk (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en op KPN TV+.Je ontvangt dan meteen de nieuwste ontvanger.

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Lukt dat niet, dan kun je het abonnement sowieso telefonisch laten omzetten. Noem dan de term "vernieuwen". 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Fred Verhoeven en welkom op de KPN Community! Leuk dat je er serieus over nadenkt om je mobiel abonnement ook onder te brengen bij KPN. Dat kan je leuke voordelen opleveren op je Internet (en TV) pakket en je mobiel abonnement. Daar heb je vast wel iets van mee gekregen, maar anders kun je hier onder er nog meer over lezen. Is het al gelukt met het aanvragen van je nieuwe mobiel abonnement? Op onze website kun je alvast beginnen met het samenstellen van het abonnement en het kiezen van een telefoon. 

Voor de rest legt Noordzee al perfect uit wat je mogelijkheden zijn wat betreft je Internet en TV-pakket en het vervangen van de tv-ontvangers. Is het je al gelukt om je daarin te verdiepen of heb je misschien al contact gelegd? Op onze website kun je ook nog meer informatie vinden over de nieuwe TV+-boxen.

Geef het maar aan als je nog hulp nodig hebt. We helpen je graag verder! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2026

Hoi Arjan, wie kan ik bellen om advies te krijgen. Groetjes, Fred

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 27, 2026

Dat persoonlijk advies kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Zie verder mijn eerste reactie.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Is het je al gelukt om een belafspraak te maken ​@Fred Verhoeven

Beste Arjan, vandaag ben ik er niet aan toegekomen. Morgenochtend ga ik even bellen. Bedankt voor je support. Met vriendelijke groet, Fred