Skip to main content
Beantwoord

Kan mijn abonnement goedkoper?

• January 23, 2025
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

ik vraag me af of ons abonnement niet goedkoper kan.

krijg een aanbod waarvoor we maandelijks aanmerkelijk minder hoeven te betalen.

wat kunt u ons aanbieden.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@costok ,

Op deze plaats kun je geen aanbod krijgen. Verlengen bij KPN geeft vaak mogelijkheden. Een verlenging kun je via de klantenservice doen, online regelen via MijnKPN of op de methode die ik hieronder beschrijf. 

Via MijnKPN krijg je soms een tijdelijke korting aangeboden. Op de iets langere termijn is een andere manier van verlengen meestal voordeliger. 

Jij kunt de prijzen betalen die nieuwe klanten krijgen na afloop van de kortingsperiode. 

Je kunt namelijk op twee manieren verlengen. Hieronder geef ik je de link om per direct (mits contractvrij) jouw abonnement (meestal) goedkoper te maken door over te stappen op KPN TV+. Ook jij gaat dan de huidige lagere prijs betalen voor jouw internet- en TV-abonnement. Je verlengt wel meteen jouw contract met één jaar. 

Dat verlengen kan (mits contractvrij) ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 23, 2025

Hallo ​@costok ,

Op deze plaats kun je geen aanbod krijgen. Verlengen bij KPN geeft vaak mogelijkheden. Een verlenging kun je via de klantenservice doen, online regelen via MijnKPN of op de methode die ik hieronder beschrijf. 

Via MijnKPN krijg je soms een tijdelijke korting aangeboden. Op de iets langere termijn is een andere manier van verlengen meestal voordeliger. 

Jij kunt de prijzen betalen die nieuwe klanten krijgen na afloop van de kortingsperiode. 

Je kunt namelijk op twee manieren verlengen. Hieronder geef ik je de link om per direct (mits contractvrij) jouw abonnement (meestal) goedkoper te maken door over te stappen op KPN TV+. Ook jij gaat dan de huidige lagere prijs betalen voor jouw internet- en TV-abonnement. Je verlengt wel meteen jouw contract met één jaar. 

Dat verlengen kan (mits contractvrij) ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Â