Skip to main content

Kan mijn bestelling zo snel mogelijk ingaan?

• August 13, 2026
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst en ik zou graag willen dat mijn abonnement zsm in gaat ipv over 30 dagen.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Chelsea Smeets 

Welkom op de community van KPN.

Wat heb je precies besteld bij KPN?
Vast internet en televisie voor thuis? of een mobiel abonnement?

Als je overstapt van je oude (huidige) provider naar KPN, heb je altijd een wettelijke opzegtermijn van 1 maand bij je oude (huidige) provider, voordat je abonnement bij KPN wordt gestart.
Een maand opzegtermijn hanteren alle providers in Nederland omdat het wettelijk is vastgelegd, pas na deze maand wordt het abonnement bij je oude (huidige) provider beëindigd en wordt je abonnement bij KPN actief.

Dit kun je helaas niet vervroegen!!

Als je vast internet bij KPN hebt besteld, met daarbij de overstapservice, dan gaat dat in de meeste gevallen naadloos in elkaar over op de dag dat je abonnement bij je oude provider stopt, en je abonnement bij KPN actief wordt.
Hier ontvang je altijd een e-mail en sms over.

Ditzelfde geldt ook als je nummerbehoud hebt aangevraagd bij een mobiel abonnement.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 14, 2026

Hoi ​@Chelsea Smeets 
Het kan wel, als je 1 maand dubbel wilt betalen.
Maar dan moet je niet met overstapservice nemen.
Dan kan je eerder bij KPN komen.
Hiervoor kun je het beste met de KPN een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou uitkomt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Chelsea Smeets. Welkom op de KPN Community! Ik begrijp dat je graag wilt dat je abonnement zo snel mogelijk ingaat en niet pas over 30 dagen. De ingangsdatum van een nieuw abonnement is afhankelijk van de bestelling en de gemaakte afspraken. Als je bestelling al is geplaatst, kan ik op de Community niet zomaar de startdatum aanpassen.

Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice, zoals huistijger hierboven al voorstelt. Zij kunnen controleren of de ingangsdatum nog aangepast kan worden en of het abonnement eerder kan starten.