Skip to main content
Vraag

Kan mijn facturen niet zien in MijnKPN

• January 29, 2026
  • 7 reacties
  • 36 keer bekeken

Kan mijn facturen niet zien in mijn kpn

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 29, 2026

Hallo ​@Sabrine86 ,

Dat kun je opzoeken op deze manier: 

Facturen opzoeken in de MijnKPN app

In de MijnKPN app kan je voor al je abonnementen de laatste 30 facturen vinden. Vaak is dit 30 maanden, maar soms krijg je meerdere facturen in 1 maand. We raden je aan om ze tijdig op te slaan: want nadat ze uit MijnKPN zijn, zijn de facturen niet meer op te vragen.

Zo vind je je factuur:

• Open de MijnKPN app
  • Kies bovenin het abonnement waarvan je je facturen wilt bekijken
  • Kies dan voor Facturen bekijken
  • Er verschijnt een lijstje facturen. De oudere facturen vind je onder het kopje Toon meer.

Facturen opzoeken in MijnKPN via een internetbrowser

Het is ook mogelijk om je facturen via MijnKPN in een internetbrowser op te zoeken. 

Zo vind je je factuur:

• Log in op MijnKPN
  • Rechts zie je meteen een lijstje facturen
  • Op zoek naar de facturen van een ander abonnement? Klik dan bovenin op Producten en kies vervolgens het abonnement waarvan je je facturen wilt zien.

bron: 

Flitsend
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • January 29, 2026

Als toevoeging op ​@Noordzee ; je product moet wel gekoppeld zijn aan je app. Ga naar producten onder op je scherm en scroll helemaal naar onderen en klik op “Staat je product er niet tussen? Voeg hem hier toe!” 

Zodra je dit hebt gedaan staan ook alle facturen van dat product er tussen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2026

Ik gebruik geen app maar op de internetbrowser is niks te zien, leeg vlak als ik op facturen sta

Flitsend
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • January 29, 2026

Ik gebruik geen app maar op de internetbrowser is niks te zien, leeg vlak als ik op facturen sta

Zelfde instructie als die ik eerder heb genoemd! Even naar naar producten → naar onderen scrollen → “Staat je product er niet tussen? Klik hier om hem toe te voegen!” → Vul je gegevens in en het zou moeten werken! :D 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2026

nou voor nu lukt het niet, ben er ook helemaal klaar mee ik probeer t morgen weer even voor ik de macbook kapot gooi haha in ieder geval bedankt voor je hulp nu 😁

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 29, 2026

Je kunt jouw abonnement ook via de MijnKPN-app toevoegen. 

Daarna zie je wel alle facturen van de laatste 30 maanden.  

Flitsend
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • January 29, 2026

nou voor nu lukt het niet, ben er ook helemaal klaar mee ik probeer t morgen weer even voor ik de macbook kapot gooi haha in ieder geval bedankt voor je hulp nu 😁

Herkenbaar! Laat maar even weten of het gelukt is morgen. Adem in, adem uit. 😂