Skip to main content
Beantwoord

Kan mijn internet en tv abonnement voordeliger?

• 10 februari 2025
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Wij betalen momenteel € 86,10 per maand voor ons abonnement. Dit is ons veel te veel en bovendien is dit in vergelijking met andere aanbieders hoog. Wellicht komt dit omdat we al jaren het zelfde abonnement hebben. We hebben ook 2 mediaboxen terwijl we de laatste jaren maar 1 TV hebben.

Het gaat om mobiel, internet, televisie en vast bellen. Daarnaast hebben we beiden een apart een mobiel abonnement voor ca. € 16,00 per maand. We vragen ons af of er geen goedkopere opties bij kpn bestaan. voordat we bij andere verder gaan kijken 

Graag vernemen wij uw reactie op het bovenstaande

Beste antwoord door huistijger

Het beste en snelste is om even een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt. ​@Ad B. 
Ook zou je zelf kunnen bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Bekijk origineel

7 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14181 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2025

Het beste en snelste is om even een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt. ​@Ad B. 
Ook zou je zelf kunnen bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

• 3070 reacties
  • 10 februari 2025

Kun je een schermafdruk plaatsen van 2de pagina van de factuur? 

Als je overstapt naar de nieuwste abonnementsvorm, dan heb je 100 mbit internet voor € 42,50 en 1 tv-ontvanger voor € 12,50. Maakt samen 55 euro.

Bij Simyo, dochteronderneming van KPN, kun je voor 10 euro al een mobiel abonnement afsluiten met behoorlijk wat data. Wellicht meer dan dat je nu hebt.

Maar misschien zien we wat over het hoofd. Heb je opnemen bijvoorbeeld? Vaste telefoon? Maak je gebruik van KPN Veilig? 

Dus graag een factuur hier posten. Daar staat alles op.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 februari 2025

• 3070 reacties
  • 10 februari 2025

Aha kijk... er staat "gratis" Spotify op. Gebruik je dat? Want als je het abonnement wijzigt naar de nieuwe abonnementsvorm, dan moet je daar voor betalen.

Gebruik je de vaste telefoon nog? 

Pluspakket? Hecht je daar waarde aan? Als je met het mobiele abonnement overstapt naar Simyo raak je dat kwijt. Goed opletten wat er in het Pluspakket zit. Volgens mij zit Discovery in het Pluspakket. 

Opnemen? Wil je dat houden?

Hoeveel mobiele abonnementen hebt je in het huishouden? Op hetzelfde adres dus?

KPN heeft nu een nieuwe voordelen systeem waarbij je onder andere gratis Netflix kan krijgen. Wil je daar gebruik van maken? Dan moet je met het mobiele abonnement bij KPN blijven.

F-secure? Bij het nieuwe abonnement zit dat er niet meer gratis bij. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 februari 2025

Ok duidelijk.

Aan het plus pakket hecht ik geen waarde . Gebruiken we nooit. Netflix etc geen interesse.

Ik denk dat ik even een bel afspraak maak. Is denk ik het makkelijkst

Alvast bedankt

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14181 reacties
  • 10 februari 2025

Altijd beter dan heb je gelijk de goede antwoorden ​@Ad B. 

theowolrups
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 29 reacties
  • 10 februari 2025

Hallo ​@Ad B. , Aanvullend:

Ik zou zoeken naar een abonnement zonder vast bellen. Dat overlapt 100% met mobiel en is dus meestal niet meer nodig.

Als je vaste abonnementsperiode verloopt of al verlopen is, vraag dan bij kpn ook naar verlengvoordeel, dan krijg je korting in ruil voor een nieuwe abonnementsperiode van 1 of 2 jaar. Zie bijvoorbeeld hier: https://www.kpn.com/internet/verlengen (maar telefonisch werkt het misschien weer anders).

Reageer