kan niet terug naar oude abonnement
Ik heb nu precies hetzelfde probleem als hierboven wordt aangegeven. Telefonisch werd in eerste instantie alleen maar gesproken over het annuleren van 1 vast telefoonnummer omdat ik die niet gebruik. Vervolgens werd het hele abonnement overhoop gegooid en heb ik alle "gratis" diensten waaronder Spotify Premium verloren, deze kan ik nu niet meer terugkrijgen volgens KPN.
Volgens mij is het een recht (europees), dat ik binnen 14 dagen de abonnementswijziging kan annuleren en daar wil ik ook gebruik van maken.
Jammer dat KPN het bovenstaande verhaal nu offline achter gesloten deuren wil afhandelen. Ik ben wel benieuwd hoe dit geregeld gaat worden.
admin: eigen topic aangemaakt. afgesplitst van dit topic
Volgens mij is het een recht (europees), dat ik binnen 14 dagen de abonnementswijziging kan annuleren en daar wil ik ook gebruik van maken.
Jammer dat KPN het bovenstaande verhaal nu offline achter gesloten deuren wil afhandelen. Ik ben wel benieuwd hoe dit geregeld gaat worden.
admin: eigen topic aangemaakt. afgesplitst van dit topic
Uitgelichte reactie
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.