Skip to main content

Kan TV-ontvangers niet terugsturen omdat monteur deze mee terug heeft genomen

• March 21, 2026
  • 6 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik ben deze week overgestapt met mijn TV-abonnement naar KPN TV+. Ik had 2 TV-ontvangers. Ontving van KPN per post een 2-tal doosjes, om deze terug te sturen per post. Ik heb echter mijn KPN TV+ voor beide tv-toestellen door een monteur van KPN laten installeren. Toen deze monteur daarmee klaar was, stelde hij voor, om de beide TV-ontvangers mee te nemen, zodat ik die niet behoefde terug te sturen. Daarvan heb ik gebruik gemaakt, maar ik zou (b.v. bij deze) graag aan KPN willen doorgeven, dat ik de beide tv-ontvangers dus via de monteur heb terug geleverd. Ik heb daarvoor 2-keer getekend op zijn scherm dat hij daarvoor heeft ingevuld.

Is alles nu in orde ?? Daarvan wil ik graag een bevestiging. Vriendelijke groet.

Sjef Leijten

Veldhoven. Kenmerk: RMA 2603060947417306.

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 21, 2026

.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 21, 2026

Een moderator komt hier nog langs. Die kan het in je dossier plaatsen.

Zet je hiervoor even je NAW, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN (kan onder pers. geg.) in je profiel hier?

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Hoi ​@Sjef L., welkom bij de community! 🙂 Goed dat je dit hier nog even checkt, dat snap ik helemaal. Dit komt gelukkig vaker voor en is geen enkel probleem. Als de monteur de oude TV-ontvangers heeft meegenomen en je hebt hiervoor getekend, dan worden ze normaal gesproken netjes via die weg retour gemeld.

Ik wil graag even met je meekijken om dit definitief in je dossier te laten bevestigen. Zoals ​@PeterG al aangeeft, heb ik daarvoor wel wat gegevens nodig. Zou je je community-profiel willen aanvullen met:

• Postcode + huisnummer
  • Geboortedatum

Zodra je profiel is ingevuld, kijk ik het direct voor je na! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 23, 2026

Postcode en huisnummer: ****

Geboortedatum: ***

Admin: Privégegevens weggehaald i.v.m. privacy

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 23, 2026

nr. *****

Admin: Privégegevens weggehaald i.v.m. privacy

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 23, 2026

Hallo ​@Sjef L. hel s,v,p, z,s,m, je gegevens weg, dit is een openbaar forum.

Het is de bedoeling die gegevens in je profiel te zetten in de rubriekjes waar privé bij staat.

Reeds door moderatieteam gedaan.