Ik heb het al meerdere keren gelezen, maar mijn zoon heeft een kids SIM, kan zelf geen aankopen doen via de App Store zonder toestemming van zijn ouders,en kpn pay staat uit. En toch factureert kpn 10 euro op de maandelijkse factuur voor een abonnement.
Ik heb inmiddels zelf met ESR tv contact gehad die zeggen dat ze geen contracten met minderjarigen mogen afsluiten en zeggen dat ze het geld terug storten en het abonnement opzeggen. Maar bewijs dat een abonnement is aangegaan leveren ze niet.
Voor jullie klantenservice medewerker was dit nieuw maar die heeft nu wel de online aankopen via kpnpay uitgezet.
Dus KPN… ik ben niet op zoek naar een oplossing om dit te stoppen ik wil graag weten waarom jullie factureren voor zo'n bedrijf? Het regent klachten, en er zijn zoveel mensen die helemaal geen abonnement hebben afgesloten. Stop daar gewoon mee… en zeker als dit soort zaken op een kids sim abonnement worden afgesloten. Ik mag toch aannemen dat er dan ergens een belletje moet gaan rinkelen.