Skip to main content
Beantwoord

klacht in verband met opzegging en afrekening

• July 9, 2025
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

11 maart hebben wij het abonnement opgezegd voor 1 mei 2025. Helaas werd er in mei 2025 65,50 euro afgeschreven gebeld. (Komt goed mevrouw wij gaan het terug draaien). Juni 2025 werd er weer 65,50 euro afgeschreven. Weer gebeld hierover. ( U krijg je geld terug mevrouw van allebei de maanden). In juli 2025 krijg ik 50,21 euro terug gestort, de vraag is waar blijft de rest. Ik had toch voor 1 mei opgezegd.

admin: privacy gevoelige informatie verwijderd

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@CJtiggel en welkom bij de KPN Community. Goed dat je je vraag hier stelt!

Als je een opzegging hebt aangevraagd dan krijg je hierover per mail bevestiging. Op de dag zelf ontvang je dan ook weer een e-mail dat het abonnement is opgezegd. 
Heb je deze ontvangen en gaat het in beide mails over 1 mei? Maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega je hier verder mee helpen. 🙂

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 13, 2025

Hi ​@CJtiggel en welkom bij de KPN Community. Goed dat je je vraag hier stelt!

Als je een opzegging hebt aangevraagd dan krijg je hierover per mail bevestiging. Op de dag zelf ontvang je dan ook weer een e-mail dat het abonnement is opgezegd. 
Heb je deze ontvangen en gaat het in beide mails over 1 mei? Maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega je hier verder mee helpen. 🙂