Skip to main content
Beantwoord

Klacht indienen onmogelijk

• April 29, 2024
  • 5 reacties
  • 306 keer bekeken

JoyC
Deelnemer

Zojuist wederom 3 keer iemand gesproken van KPN om een klacht in te dienen wat volgens de website het beste telefonisch kan geschieden. Helaas spreek ik alleen maar met incapable medewerkers die mij van het welbekende kastje naar de muur sturen. 

Het is onmogelIjk om een klacht in te dienen n.a.v. een groffe menselijke fout gemaakt bij KPN betalingen waarbij mijn factuurbedrag is afgeboekt op een totaal ander persoon. Onbegrijpelijk hoe KPN met haar klanten omgaat…

Beste antwoord door JanD

Via onderstaande link kun je een klacht doorgeven @JoyC :

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 29, 2024

Vervelend allemaal. Die afdeling heet bij kpn collections. Daar kan je naar vragen. Op werkdagen bereikbaar tijdens kantooruren via 0800-0402. 

Het kan ook 'schriftelijk' via een formulier bij mijn weten. kpn.com/klacht

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 29, 2024

Via onderstaande link kun je een klacht doorgeven @JoyC :

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @JoyC, hele vervelende situatie natuurlijk. Ik zie dat de community je nu alsnog naar het juiste formulier heeft geleid. De klacht die je daarmee kunt indienen komt bij onze speciale afdeling Klantreacties terecht en zij zullen dan contact met je opnemen en het verder met jou afhandelen. 

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Hallo @JoyC, hele vervelende situatie natuurlijk. Ik zie dat de community je nu alsnog naar het juiste formulier heeft geleid. De klacht die je daarmee kunt indienen komt bij onze speciale afdeling Klantreacties terecht en zij zullen dan contact met je opnemen en het verder met jou afhandelen. 

Mijn ervaringen met de afdeling Klantreacties zijn heel positief. Men denkt op een goede manier met de klant mee.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 2, 2024

Hallo @JoyC, hele vervelende situatie natuurlijk. Ik zie dat de community je nu alsnog naar het juiste formulier heeft geleid. De klacht die je daarmee kunt indienen komt bij onze speciale afdeling Klantreacties terecht en zij zullen dan contact met je opnemen en het verder met jou afhandelen. 

Mijn ervaringen met de afdeling Klantreacties zijn heel positief. Men denkt op een goede manier met de klant mee.

Ben ik het helemaal mee eens! Goeie afdeling die echt met je meedenkt. Dus ik hoop dat het voor topic starter ook zo zal eindigen.