een week geleden werd ik als particuliere klant gebeld door kpn zakelijk met de vraag of ik het abonnement wil omzetten naar zakelijk omdat er ook een bedrijf op mijn adres is gevestigd.
Daarop heb ik geantwoord NEE en het klopt dat ik mijn factuur ook zakelijk in mijn boekhouding invoer, ik ontvang daarvoor al een btw factuur. De medewerker ging dat nakijken en kwam na enige tijd terug en de verbinding werd verbroken.
Toen ontving ik een mail van KPN met een gewijzigd contractnaam en een bedrijfsnaam. Hier heb ik nooit toestemming voor gegeven en de gebruikte naam is ook niet mijn bedrijfsnaam, maar de naam en bedrijfsnaam van mijn partner. De overige gegevens, zoals geboortedatum zijn wel nog steeds van mij.
Nu probeer ik zowel via kpn zakelijk als via kpn particulier mijn eigen contractnaam weer terug te krijgen. Dat blijkt niet zo makkelijk. Al 2 keer de belofte gekregen dat er iemand terugbelt, maar dat is nog niet gebeurd.
Vandaag zelf weer gebeld en gesproken met aardige service medewerkster. volgens haar vergt een naamsverandering een contractovername met alle administratie van dien. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn als kpn zelf dit ongevraagd wijzigt. Zij heeft nu een klacht aangemaakt. Als het goed is wordt ik binnen 3 werkdagen hierover teruggebeld.
Afwachten maar weer.
ongelofelijk!