Skip to main content
Vraag

Klacht over beschadigd Dyson Airwrap welkomscadeau

• July 31, 2026
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb via KPN een Dyson Airwrap met bijbetaling gekocht. Bij levering was de opbergbox beschadigd. Ik heb dit direct gemeld bij Dyson en ook meerdere keren contact opgenomen met KPN. Ik heb foto's gestuurd, op e-mails gereageerd en geprobeerd mijn klacht schriftelijk in te dienen. De chatbot verwijst mij alleen naar telefonisch contact, terwijl ik mijn klacht schriftelijk wil laten behandelen. Kan een KPN-moderator mijn klacht doorzetten naar de juiste afdeling en zorgen voor een inhoudelijke schriftelijke reactie?

5 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Welkom op de community ​@Wouterre, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat enorm balen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt ☹️

Je geeft aan dat je contact hebt gezocht met KPN en met Dyson, ik lees echter nog niet terug dat je onze partner die de levering van de welkomstgeschenken verzorgt, gesproken hebt.

Ik wil je dan ook aanraden om hier alsnog contact mee op te nemen, aangezien zij de juiste partij zijn hiervoor. Als KPN medewerker heb ik geen inzage in de verzending van de welkomstgeschenken, ook onze klachtenafdeling staat hier buiten.

De verzendpartner bereik je op 088 - 62 37 006, maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 4, 2026

Bedankt voor uw reactie. Ik wil graag een belangrijke correctie maken. Het gaat hier niet om een gratis welkomstgeschenk. Voor de Dyson heb ik €79 bijbetaald als onderdeel van mijn overeenkomst met KPN. Ik heb dus betaald voor een deugdelijk product. Daarom vind ik het niet redelijk dat ik uitsluitend naar een verzendpartner word verwezen. Mijn overeenkomst is met KPN en ik verzoek u dan ook om zelf zorg te dragen voor een passende oplossing. Graag ontvang ik alsnog een inhoudelijke reactie van KPN.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah, ik snap dat je het zo ziet, maar dit is wel degelijk een welkomstgeschenk ​@Wouterre 😊
Hier de inhoud van de actie waar je gebruik van hebt gemaakt: 

‘Bij een 2-jarig abonnement had je de keuze uit 12 maanden internet en tv voor 35,00 euro per maand of een spectaculair welkomstcadeau: een Dyson Airwrap i.d. of V10 Submarine stofzuiger ter waarde van 549,00 euro. Bij abonnementen met een snelheid lager dan 1.000 Mb geldt voor het Dyson cadeau een eenmalige bijdrage van 79,00 euro.’

Ik zou graag een inhoudelijke reactie willen geven, maar aangezien dit buiten onze klantenservice om gaat, kan ik dat niet doen. Ik ben inhoudelijk niet op de hoogte van de processen, heb niks inzichtelijk en zal ook niks aan kunnen sturen. Vandaar dat ik niks anders kan dan je echt verzoeken om contact op te nemen met onze partner, zodat je daar wél inhoudelijk verder geholpen kan worden!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 6, 2026

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat u verwijst naar de actievoorwaarden. Mijn klacht gaat echter niet over het feit dat er een eigen bijdrage van €79 is betaald, maar over de manier waarop mijn klacht vervolgens is afgehandeld. Ik heb nog steeds geen inhoudelijke reactie ontvangen op de door mij gestelde vragen. Omdat mijn overeenkomst met KPN is gesloten, verzoek ik KPN alsnog mijn klacht inhoudelijk te behandelen of ervoor te zorgen dat uw partner dit binnen een redelijke termijn doet. Ik zie uw inhoudelijke reactie graag tegemoet.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb het ook nergens over de bijdrage, jij gaf aan dat het geen welkomstgeschenk was omdat je er deels voor hebt moeten betalen. Om de verwarring daarover weg te nemen heb ik de actievoorwaarden benoemd ​@Wouterre.

Ik snap heel erg goed dat je klacht gaat over een defect aan je ontvangen artikel, en kan enkel nogmaals aangeven dat ik niet bij machte ben om hier een inhoudelijke reactie over te geven. Wij hebben hier bij KPN een proces voor ingericht, en dat proces houdt in dat klanten zelf rechtstreeks contact op kunnen nemen met de juiste partij. Ik kan niet namens jou contact met ze opnemen, en je kunt dit wel blijven vragen maar dat gaat je minder opleveren dan zelf even met ze bellen. Dat dit voor jou wat onhandig zal voelen, dat snap ik helemaal. Dit is echter hoe de feiten er bij liggen en ik kan dan ook niet iets aan dit proces veranderen.