Skip to main content
Beantwoord

Klacht over gesprek met de klantenservice

• April 22, 2025
  • 4 reacties
  • 135 keer bekeken

Waar kan ik in vredesnaam een klacht indienen over een telefonisch gesprek met de klantenservice, welke ik vanmiddag heb gehad?

Tijdens het gesprek heb ik ook mijn verbazing uitgesproken over de manier van communiceren van de medewerker, waarop gezegd werd dat dit niet de bedoeling was en er vervolgens op precies dezelfde manier weer doorgegaan werd.

Via het klachtenformulier krijg ik een no reply mail terug over glasvezel.

Beste antwoord door ilseebee

Ha Arjan,

Bedankt voor je reactie.

Ben de dag na het insturen van de klacht netjes terug gebeld en het zou intern opgepakt worden..

De originele vraag heb ik inmiddels uitgezocht en opgelost.

Fijn weekend!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • April 22, 2025

Hallo ​@ilseebee,

Vervelend dat je z’n gesprek hebt gehad. Als je een klacht in wil dienen kun je onderstaand formulier gebruiken. Ik vermoed dat je nu het KPN Netwerk klachtenformulier hebt gebruikt.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@ilseebee. Niet zo fijn dat je een vervelend gesprek hebt gehad met een telefonische collega. Je mag verwachten dat beide kanten naar elkaar luistert en eventueel de manier van communiceren aanpast als je dat netjes aangeeft. Jammer dat dat niet gebeurd is. 

Heb je al een klacht kunnen indienen en ben je al benaderd naar aanleiding daarvan? Over het algemeen wordt er binnen drie werkdagen contact met je opgenomen.

Ben je trouwens wel geholpen met je originele vraag of probleem? Kunnen wij daar in nog iets betekenen? Laat het maar weten. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • April 25, 2025

Ha Arjan,

Bedankt voor je reactie.

Ben de dag na het insturen van de klacht netjes terug gebeld en het zou intern opgepakt worden..

De originele vraag heb ik inmiddels uitgezocht en opgelost.

Fijn weekend!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Top dat er zo snel contact met je is gezocht en dat je klacht serieus genomen wordt. 

Ook fijn dat je verder helemaal geholpen bent. Mocht je nog weer vragen hebben, dan weet je ons te vinden!