Skip to main content
Beantwoord

Klacht over onterechte kosten voor Disney+

• January 3, 2025
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

IK heb eerder via een klachten formulier een klacht ingediend over toch opvoeren van kosten voor een Disney+ wijziging. Hier onder ziet u het antwoord van KPN.

Jammer genoeg kan ik geen pdf file meesturen om te bewijzen dat we het afgelopen jaar al elke maand €5.00 korting kregen die geen relatie heeft met Disney+ gebeuren.

Onderstaand ziet U Uw reactie op mijn klacht:

Quote:

Hoi Cees, dank je wel voor je bericht en alvast de beste wensen voor 2025!

Ik zie dat Disney+ op je factuur staat voor €5,99, waarbij je elke maand €5 korting krijgt voor extra pakketten (ESPN en Disney+ samen). Daardoor betaal je blijvend minder per maand voor Disney+.

We willen de actie graag samen met je bekijken. Als er inderdaad iets misgegaan is, kunnen we eventueel coulance toepassen. Kun je ons even bellen of een berichtje sturen via onze socials? Dan lossen we het graag met je op!

Unquote

Nu is het echter zo dat de door U vermelde €5,00 korting los staat van het Disney+ gebeuren omdat zoals blijkt uit toegevoegd overzicht van onze facturen al zeker van af 27-01-2024 we al deze korting hebben.

Verder wil ik opmerken dat ik nu na alle problemen om de aanbieding te activeren geen gebruik meer wil maken van Uw aanbod om 2 maanden gratis gebruik te maken van Disney+ in combinatie met ESPN. 

Dus zou ik graag zo snel mogelijk (niet 24-01-2025) Disney+ geannuleerd willen zien.

En stel ik nog steeds op prijs dat KPN het ten onrechte betaalde bedrag van €6.59 (5.99+0.60) terug stort.

met vriendelijke groet en ook de beste wensen voor 2025.

Cees

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Cees K. ,

Jammer genoeg kan ik geen pdf file meesturen om te bewijzen dat we het afgelopen jaar al elke maand €5.00 korting kregen die geen relatie heeft met Disney+ gebeuren.

Dat kan wel via het klachtenformulier  indien je dit wenst. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 3, 2025

Hallo ​@Cees K. ,

Dat kan wel via het klachtenformulier  indien je dit wenst. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Cees K., welkom op onze community! Heb je in de tussentijd nog contact gehad met mijn collega's? Zij kunnen je facturen ook gewoon inzien dus hoef je die niet persé mee te sturen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 6, 2025

Hoi Thomas ik heb al eerder 0800 0402 gebeld maar de aardige dame vertelde me dat ze me niet kon helpen.

Misschien dat ik morgen nog eens bel en vraag om door verbonden te worden met de afdeling

abonnementen.

Ik weet het gaat niet om een groot bedrag maar op een bepaald moment wordt het een kwestie van principe.

mvg

Cees