Skip to main content
Beantwoord

Klacht over terugbetaling geannuleerde mobiele bestelling

• January 7, 2025
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Hallo, ik heb begin november een abbonoment genomen met toestel en 360euro eenmalige kosten betaald bij jullie winkel. Het abbonoment was niet correct afgesloten dus heb die binnen een paar dagen geannuleerd en direct een nieuw abbonoment afgesloten met toestel en weer 360euro betaald. Ik zou de eerste eenmalige betaling binnen 2 weken terug krijgen. Inmiddels ben ik heel vaak met mijn klacht langs de winkel geweest en heb ik gebeld met de klantenservice, die verwijzen me steeds terug naar de winkel en de winkel verwijst me steeds terug naar de klantenservice. Volgens de klantenservice zou ik de terugbetaling 04-01-2025 ontvangen, nou je raad het al, voor niks gewacht, weer bellen en nu zegt een andere collega niks in te kunnen zien, ff serieus tot heden heb ik nog steeds geen betaling ontvangen, wel uren aan de telefoon gehangen en meerdere malen verplaatst, we zijn pakweg een maand verder en niemand helpt mij of biedt me de service aan die ik moet krijgen, ik heb me geld terug nodig!!!!! Ik heb rekeningen te betalen als elk ander mens, ik eis dan ook dat jullie zsm mijn geld terug storten en ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen want ik heb zero service gehad, dit kan echt niet bij zo een groot bedrijf als die van jullie en dit is niet correct tegenover een klant die meerdere producten bij jullie afneemt. Kortom los dit op!

Beste antwoord door bnh

Vul even dit formalier in ​@FloydFolly, dan wordt je meestal binnen drie dagen terug gebeld door de juiste afdeling:
https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier
Upload ook even alle bewijzen die je hebt hier, zodat ze direct een goed beeld hebben bij de klachten afdeling.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 7, 2025

Vul even dit formalier in ​@FloydFolly, dan wordt je meestal binnen drie dagen terug gebeld door de juiste afdeling:
https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier
Upload ook even alle bewijzen die je hebt hier, zodat ze direct een goed beeld hebben bij de klachten afdeling.