Nadat mijn vrouw was overleden in dec. 2024 heb ik in januari getracht abonnement telefonie van bel NL onbeperkt te wijzigen in gewoon bellen via afrekenen per minuut.
Ni blijkt dat dit niet is uitgevoerd. Vandaag 13.03.2025 heb ik dit nogmaals gedaan omdatt bleek in de facturen die ik nu heb gedownload dit nog steeds actief was. Maar dat lukte niet: als ik op de - drukte voor bel NL onbeperkt kreeg ik een + voor NL en EU voor nog eens € 5 extra, uiteindelijk na een half uur zoeken en proberen ook via abonnement aanpassen niet gelukt. De klantenservice per telefoon kon dit wel aanpassen. Hoe is dit mogelijk! Is er nu echt geen goede manier om dit simpelweg aan te passen, hoewel KPN dit wel suggereert. En ik weet echt wel met PC en iPad om te gaan, op beide apparaten kreeg ik hetzelfde resultaat in mijnKPN. Op mijn vraag om coulance voor 1 maand kreeg ik nul op request, moest maar een klacht indienen: WAT EEN SERVICE!
Ook is nergens te vinden hoe je een klacht moet indienen, misschien kan iemand daar iets zinnigs op antwoorden?
Ik heb 2 abonnementen op verschillende adressen, de vraag is wat moet ik nu hiermee??