Skip to main content
Vraag

Klantnummer ontbreekt na overstap vanuit Simyo

• August 29, 2026
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

mjbwill
Topper
Forum|alt.badge.img

Mijn vrouw en  ik zijn beide overgestapt van Simyo naar KPN. Zij heeft wel een klantnummer ontvangen, ik helaas niet. Gebeld met de klantenservice en een verwarrend verhaal aangehoord,dat de aansluiting nog in het proces zat en ik nog maar even geduld moest hebben. Het resultaat is dat ik nu al drie weken geen inzicht heb in mijn verbruik omdat ik mijn nummer niet kan toevoegen aan mijnkpn. Slecht verhaal dit.

6 reacties

Stephan.z
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • August 29, 2026

Je kan ook een KPN winkel binnen lopen of dat zij er naar willen kijken

mjbwill
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 29, 2026

Kan, maar die zit 20 km van nijn huis en ik ben niet zo mobiel. Trouwens, alles moet toch online kunnen, wat kunnen zij in een winkel meer zien dan iemand van de klantenservice. In mijn telefoon staat die informatie toch ook niet 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 29, 2026

@mjbwill Je kan KPN Webcare ook via Facebook een berichtje sturen. Of via Instagram
Dan staat het op ‘papier’ en kun je rustig nalezen en daar op reageren. Via de telefoon kan het best snel gaan wat verwarrend kan zijn. 
Hier op het forum kan het wat langer duren voor een KPN medewerker jouw topic behandeld. Hier helpen voornamelijk mede KPN klanten elkaar. 

mjbwill
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 29, 2026

Hoi Anneke, bedankt voor je reactie. Had ik niet vermeld, maar ik hwb via LinkedIn ook contact gehad. Ik kreeg een vergelijkbare reactie. Deze heb ik nog, dus heb ik het antwoord nog rustig kunnen nalezen. Ik lees trouwens op dit Forum dat er neerdere klachten zijn. Misschien denk ik te simpel, maar je zou verwachten dat zij op basis van je 06 nummer, postcode huisnummer, bankgegevens en je geboortedatum toch je klantnumner moeten kunnen achterhalen. 

mjbwill
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 29, 2026

Krijg ik nu deze melding. Voelt niet fijn als je geen verbruik kan zien of misschein wel mb's bijkoen of overdragen van het numner van mijn vrouw.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 29, 2026

Krijg ik nu deze melding. Voelt niet fijn als je geen verbruik kan zien of misschein wel mb's bijkoen of overdragen van het numner van mijn vrouw.

Ah ja, dat snap ik dat dit niet fijn voelt. 😟
Ik zou als ik u was toch bellen of een nogmaals een berichtje sturen via de socials naar KPN Webcare en dit letterlijk laten zien. ​@mjbwill