Skip to main content
Beantwoord

Klopt het dat de deurverkoper zei dat KPN samengaat met Ziggo?

• 27 juli 2025
  • 7 reacties
  • 159 keer bekeken

Mijn moeder heeft medewerkers aan de deur gehad die vertelden dat KPN samen gaat met Ziggo en dat zij daarom een nieuw abb. van Ziggo zou krijgen. Ze heeft wel op een tablet haar handtekening gezet. Ze zou gebeld worden om een datum af te spreken voor de installatie. Mijn vraag is of dit klopt en of u kunt zien of haar abb. bij jullie opgezegd is/wordt. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Corly, als KPN medewerker zal ik hier nog even bevestigen wat enkele community leden al aangeven. Er is geen sprake van het samengaan van de twee providers Ziggo en KPN. 

Bekijk origineel

7 reacties

PeterG
Superuser
  • 65579 reacties
  • 27 juli 2025

Heeft je moeder dit niet verkeerd begrepen? Dit is namelijk nonsens. 

Alleen de verschillende netwerken al.…

En een fusie tussen de 2 grootste providers wordt natuurlijk nooit goedgekeurd door de ACM.

Ze is er ingeluisd. Ze heeft dus nu getekend voor een abonnement bij Ziggo. Maar wel met misleiding.

• Topper
  • 10 reacties
  • 27 juli 2025

Ziggo is het bedrijf wat het vaakst op zijn dak krijgt van de reclame code commissie vanwege illegale misleiding in hun reclames.

Leen59
Wijsgeer
  • 1114 reacties
  • 27 juli 2025

Je hebt sowieso 14 dagen herroepingsrecht.

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1175 reacties
  • 27 juli 2025

'’Klopt het dat de deurverkoper zei dat KPN samengaat met Ziggo?'’

===========

Nee, dit klopt niet en is 100% foutieve informatie. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 juli 2025

Dat idee had ik ook inderdaad. Nu contact gehad met KPN en Ziggo hierover.

Afspraak is dat als het pakket van Ziggo gebracht wordt dit niet aan te nemen en gelijk retour te geven aan de bezorger. Abb. zou dan weer geannuleerd worden. We houden dit in de gaten. Bedankt voor de reacties allemaal.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1161 reacties
  • 29 juli 2025

Het enige wat in de buurt komt is dat Ziggo toch opties aan het bekijken is om over meer Glasvezel te gaan leveren. Bijvoorbeeld over die van Delta. 

Voorwaarden is wel dat daar dan geen kabel van Ziggo zelf ligt. In verre toekomst zou dat kunnen betekenen dat Ziggo ooit over KPN Netwerk gaat leveren. Maar die kans acht ik klein en wat deze medewerker zegt blijft misleiding. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11721 reacties
  • Antwoord
  • 31 juli 2025

Hallo ​@Corly, als KPN medewerker zal ik hier nog even bevestigen wat enkele community leden al aangeven. Er is geen sprake van het samengaan van de twee providers Ziggo en KPN. 

Reageer

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic