Skip to main content
Beantwoord

Klopt het overzicht van verlenging internet aanbod?

• February 9, 2025
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb misschien een vreemde vraag maar ik wil van dat verlengaanbod gebruik maken en dan voor 2 jaar daarvoor krijg ik dan een half jaar 10 euro korting per maand. Ik tik dat aan en bij het overzicht staat keurig dat ik een half jaar 71,21 ga betalen en daarna mijn oude prijs 81,21 dat vind ik oke. Ik tik voor de zekerheid even op vergelijk je oude en nieuwe abonnement en daar staat bij mijn oude abonnement totaal per maand 81,21 en na afloop acties 91,20 ga ik dan na de acties omhoog want dan kan ik het beter zo laten 

vergelijking

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Schouten31 ,

Er zijn meerdere manieren van verlengen. Deze manier lijkt niet zo interessant. 

Je kunt jouw abonnement ook goedkoper maken door op een andere manier te verlengen.

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan sinds kort ook via MijnKPN of rechtstreeks via deze link:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 9, 2025

Hallo ​@Schouten31 ,

Er zijn meerdere manieren van verlengen. Deze manier lijkt niet zo interessant. 

Je kunt jouw abonnement ook goedkoper maken door op een andere manier te verlengen.

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan sinds kort ook via MijnKPN of rechtstreeks via deze link:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 9, 2025

Hallo Noordzee,

Bedankt voor het antwoord ik snap dat hussel niet meer aangeboden wordt sinds 2023 maar wat nou precies de voor en nadelen zijn van interactieve tv en KPN tv+ snap ik niet helemaal ik zie een gigantische lijst en raak daar de weg al kwijt. Ik ga wel even langs de KPN winkel dan heb ik een op een contact en ik neem aan dat ze mij daar wel alles kunnen vertellen want wat ik momenteel aan zenders en internet heb wil ik niet kwijt.

Met vriendelijke groet,

Wim Schouten

• Deelnemer
  • February 10, 2025

Hallo allemaal,

Ik heb misschien een vreemde vraag maar ik wil van dat verlengaanbod gebruik maken en dan voor 2 jaar daarvoor krijg ik dan een half jaar 10 euro korting per maand. Ik tik dat aan en bij het overzicht staat keurig dat ik een half jaar 71,21 ga betalen en daarna mijn oude prijs 81,21 dat vind ik oke. Ik tik voor de zekerheid even op vergelijk je oude en nieuwe abonnement en daar staat bij mijn oude abonnement totaal per maand 81,21 en na afloop acties 91,20 ga ik dan na de acties omhoog want dan kan ik het beter zo laten 

vergelijking

Even oppassen, meerdere topics hier over onjuist aanbod. KPN rekent in aanbod ook lopende kortingen mee die vervallen als jouw ‘oude’ abonnement ingaat en je dan dus weer meer gaat betalen. KPN is hier niet transparant over. Dus even goed nakijken.