Skip to main content
Beantwoord

Komt er binnenkort nog een promotie voor de Oppo Find x9 pro?

• January 27, 2026
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Ik zit te kijken om mijn mobiel abbonement te verlengen, toevallig heb ik ook een nieuw toestel nodig. Ik ben uitgekomen bij de oppo find x9 pro. 

Ik zag dat in oktober vorig jaar en nog een mooie deal was bij kpn voor deze telefoon. Sindsdien is er eigenlijk geen promotie of korting meer geweest. 

Iemand enig idee of dit er binnenkort wellicht weer aan zit te komen? 

Momenteel heeft odido wel een erg mooie deal maar ik wil het liefst wel bij kpn blijven... 

Ik kom van samsung af , die hebben vrijwel altijd een actie lopen , geen idee hoe dat zit met oppo?

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@mvb1396, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Altijd leuk wanneer je je abonnement mag verlengen en daar ook nog een nieuwe telefoon bij uit kunt zoeken, persoonlijk vind ik dat altijd een leuke zoektocht! Mooi toestel ook die Oppo find x9 pro, heb er ook goede dingen over gelezen. Helaas kunnen we over toekomstige acties en promoties geen uitspraken doen en daarbij hebben we ook geen zicht op de acties gaan komen. Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op had gehoopt, maar ik kan hier echt niks concreets over zeggen. Het enige advies wat ik je kan geven, is om onze website in de gaten te houden. Mocht er een actie zijn, dan kun je dat hier altijd terugvinden! Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent maar mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!

2 reacties

• January 27, 2026

Over toekomstige acties worden geen uitspraken gedaan. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2026

Goedemiddag ​@mvb1396, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Altijd leuk wanneer je je abonnement mag verlengen en daar ook nog een nieuwe telefoon bij uit kunt zoeken, persoonlijk vind ik dat altijd een leuke zoektocht! Mooi toestel ook die Oppo find x9 pro, heb er ook goede dingen over gelezen. Helaas kunnen we over toekomstige acties en promoties geen uitspraken doen en daarbij hebben we ook geen zicht op de acties gaan komen. Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op had gehoopt, maar ik kan hier echt niks concreets over zeggen. Het enige advies wat ik je kan geven, is om onze website in de gaten te houden. Mocht er een actie zijn, dan kun je dat hier altijd terugvinden! Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent maar mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!