Mijn kinderen vroegen mij om naar KPN over te stappen, wegens de glasvezel internetverbinding. Zo komen mijn zoon en ik in gesprek met een medewerkster van KPN over de samenstelling van ons nieuwe KPN abonnement. Wij geven aan dat wij graag ULTRASNEL internet willen. Deze snelheid valt ook onder de aanbieding.
De medewerkster drukt ons op het hart dat dit voor ons helemaal niet nodig is. ‘Supersnel’ is meer dan voldoende. Zij volhardt in haar advies met: ‘Probeer het gewoon eerst uit. Mocht het niet bevallen, dan kun je zonder problemen overstappen naar ULTRASNEL.’
Mijn zoon en ik zwichten voor dit dringende advies, omdat we er samen van overtuigd zijn dat we het abonnement zonder extra kosten en problemen naar ULTRASNEL kunnen aanpassen.
Het abonnement is nu enkele dagen ingegaan. Mijn kinderen willen nu toch ULTRASNEL. Dat pas ik dan wel even aan!
Wat blijkt, de aanpassing blijkt 17,50 Euro te kosten! Ik ben helemaal onthutst, maar verwacht dat de service medewerkers van KPN de juiste aanpassing wel tot stand kunnen brengen. Een medewerker deelt mee, dat het abonnement alleen met die 17.50 Euro aan te passen is. Basta!
Hier breekt mijn klomp.
Dit is dus het bittere gevolg van het opvolgen van het dringende advies… Wij voelen ons hier heel vervelend onder en vragen ons af bij wie we moeten aankloppen om deze onbillijke gang van zaken recht te zetten?