Skip to main content

Na aanpassen abbonement ineens korting weg, Dit werd niet duidelijk vermeld, ook als ik kijk in de algemene voorwaarde heb ik hierover niets gezien.

ik ben net pas klant bij jullie, en de klantenservice verteld me “Tjah jammer, we kunnen niets meer voor uw doen”.

Zelfs terug draaien naar de oude situatie was niet mogelijk (Annuleren binnen 14 dagen).

heb het net 2 uur geleden gewijzigt….

Recht koop op afstand geldt hier niet?

Anders toch maar eens met rechtbijstand erbij halen als er geen oplossing komt.

ik zit erg te overwegen om mijn contract af te kopen bij jullie, dit vind ik gewoon onrecht

Dit topic mag dicht, blijkt niets meer mogelijk bij KPN.
ik heb mijn abonement naar 1Gbps gezet,
en ga per einde contract overstappen naar een andere provider.

Hoi ​@Kevin O! Je geeft aan dat je actiekorting is komen te vervallen nadat je een wijziging hebt gedaan van je pakket. Dat is vreemd moet ik bekennen. Ik heb het nagevraagd en de oorspronkelijke korting zou bewaard moeten blijven, ook al pas je bijvoorbeeld de snelheid aan van je abonnement. 

En wat je dan helemaal mag verwachten is dat wanneer je belt, dat het dan even voor je uitgezocht of nagevraagd wordt. Dus ik wil je aanraden er nog een keer een telefoontje aan te wagen en dan te vragen of ze een klacht voor je willen aanmaken. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt. Dan zie ik het helemaal gebeuren dat dit op een nette manier wordt opgelost en je hopelijk je vertrek gaat heroverwegen. 

Ook kun je ervoor kiezen om online een klachtformulier in te vullen, zodat je op een later moment hierover teruggebeld wordt. Hopelijk kies je er toch voor om nog een keer contact met ons te zoeken. 

Hoi ​@Kevin O! Je geeft aan dat je actiekorting is komen te vervallen nadat je een wijziging hebt gedaan van je pakket. Dat is vreemd moet ik bekennen. Ik heb het nagevraagd en de oorspronkelijke korting zou bewaard moeten blijven, ook al pas je bijvoorbeeld de snelheid aan van je abonnement. 

En wat je dan helemaal mag verwachten is dat wanneer je belt, dat het dan even voor je uitgezocht of nagevraagd wordt. Dus ik wil je aanraden er nog een keer een telefoontje aan te wagen en dan te vragen of ze een klacht voor je willen aanmaken. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt. Dan zie ik het helemaal gebeuren dat dit op een nette manier wordt opgelost en je hopelijk je vertrek gaat heroverwegen. 

Ook kun je ervoor kiezen om online een klachtformulier in te vullen, zodat je op een later moment hierover teruggebeld wordt. Hopelijk kies je er toch voor om nog een keer contact met ons te zoeken. 

Dank voor je reactie, heb KPN aan de telefoon gehad, en werd verteld zodra een klant het abonnement aanpast dat de korting komt te vervallen, ze konden er verder niets aan doen.

ik heb een Klacht aangemaakt, maar heb er weinig hoop in.

@Kevin O Je krijg een email met bevestiging. Binnen 14 dagen kan je de wijziging annuleren. 

Wat jammer dat je aan de telefoon niet verder geholpen kon worden ​@Kevin O. Goed dat je een klacht hebt ingediend en dan is het nu even afwachten wat daar uit komt. 

Wat jammer dat je aan de telefoon niet verder geholpen kon worden ​@Kevin O. Goed dat je een klacht hebt ingediend en dan is het nu even afwachten wat daar uit komt. 

Hoi Arjan, ik werd net 2x terug gebeld door KPN

+31 88 660 79 23

en 2x werd er niets gezegd aan de telefoon.

erg vervelend weer….

Immidels net weer terug gebeld, dit keer wel iemand aan de telefoon gehad, ze gaan de korting weer activeren, maar dit moest via een andere afdeling, en KPN heeft excuses gemaakt.

Is nog helemaal niet zo makkelijk, iemand opbellen 😉 Maar gelukkig is het uiteindelijk gelukt en kan de korting weer geactiveerd worden. Ben ik blij om! 

Fijne jaarwisseling gewenst ​@Kevin O!

Reageer