Skip to main content
Beantwoord

Korting kwijt na bestellen tweede ontvanger?

• February 3, 2025
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Hanneke Schroder
Nieuwkomer

Ik vraag dit voor een vriend van mij en heb ook contact gehad met de klantenservice maar die kon niet in het systeem.

Mijn vriend heeft een abonnement bij KPN en wil een tweede ontvanger hebben op de slaapkamer.

Als hij deze besteld, zo werd hem in e KPN winkel verteld, raakt hij zijn huidige korting van €7,50 kwijt die hij per maand tot ongeveer vlgd jaar nog heeft.

Dit zou betekenen dat hij ipv €5.00 voor het tweede kastje, €12,50 moet betalen. Ik vind het bijzonder vreemd dat een bestelling bij KPN resulteert in een “boete”. Hiermee bedoel ik dat het bestellen van een product er voor zorgt dat hij zijn korting verliest. Misschien kan iemand zeggen hoe dit zit?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Hanneke Schroder, welkom op onze community! 
Het klinkt alsof er meer wijzigt dan alleen het bestellen van een TV ontvanger. Als het abonnement gewijzigd wordt naar een ander soort abonnement kunnen voorwaarden en kosten wat uiteenlopen. Een korting kan daarmee ook komen te vervallen.

Alleen het bestellen van de ontvanger zou niet meer dan €5 moeten kosten en ook niets moeten doen met de korting.
Hebben jullie hierover ook al eens gebeld met ons? Ik denk dat dat het makkelijkst is. Je kunt hiervoor online een belafspraak maken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2025

Hoi ​@Hanneke Schroder, welkom op onze community! 
Het klinkt alsof er meer wijzigt dan alleen het bestellen van een TV ontvanger. Als het abonnement gewijzigd wordt naar een ander soort abonnement kunnen voorwaarden en kosten wat uiteenlopen. Een korting kan daarmee ook komen te vervallen.

Alleen het bestellen van de ontvanger zou niet meer dan €5 moeten kosten en ook niets moeten doen met de korting.
Hebben jullie hierover ook al eens gebeld met ons? Ik denk dat dat het makkelijkst is. Je kunt hiervoor online een belafspraak maken!

Hanneke Schroder
Nieuwkomer

Hallo Thomas, ik heb gisteren lange tijd aan de telefoon gehangen met een van uw medewerkers.

Hij kon echter niet in het systeem kijken en mij dus ook niet verder helpen.

Mijn vriend wil alleen een tweede ontvanger voor de tv op de slaapkamer maar wel graag met behoud van zijn welkomskorting die nog tot volgend jaar duurt (€7,50 per maand).

Echter in de kpn winkel is hem gezegd dat hij deze kwijt zou zijn en op internet heb ik ook verscheidene berichten gelezen dat dit bij anderen ook zo was.

Wonderlijk volgens ons want je bestelt gewoon een extra item en verandert verder niets. 

Ik zal proberen een deze dagen weer te bellen want het heeft mij al veel bel minuten “gekost” zonder het gewenste resultaat, dank voor uw reactie in ieder geval

Hanneke Schroder
Nieuwkomer

Inmiddels heeft mijn zoon ook met KPN gebeld. Het gesprek duurt lang omdat de eerstelijns medewerkers niet weten van de hoed en de rand. Degene die het wel weet is er niet of het systeem ligt er uit dus mijn vriend, voor wie we bellen, zou teruggebeld worden. Dit is niet gebeurd dus inmiddels overweegt mijn vriend naar een andere provider te gaan