Goedemiddag,
Eind november heb ik mijn contract bij jullie verlengd. In eerste instantie is hier een hoop mee verkeerd gegaan vanuit jullie helaas (door onvoldoende kennis van de medewerkers) en heb ik meerdere kastjes heen en terug moeten sturen. Inmiddels heb ik al bijna 10(!) uur aan de telefoon gehangen en is het nog steeds niet opgelost. Nu zou ik afgelopen woensdag ook teruggebeld worden, maar is dat ook niet gebeurd. En dit is helaas ook al 2x eerder gebeurd dat ik niet teruggebeld word. Ik probeer het daarom nu via hier en hoop dat ik er eindelijk een streep onder kan zetten.
Momenteel klopt er echter nog 1 ding niet in mijn contract. Bij het verlengen is 1 jaar gratis ESPN afgesproken, echter is deze korting nog niet in mijn contract gezet. Zie hiervoor de bijgevoegde foto's met de contractsamenvatting (28 november, dit is het meest recente contract waarop ik akkoord ben gegaan) versus hoe het nu op mijn factuur staat en op MIJN KPN.
Het volgende dient dus te gebeuren:
- ESPN compleet gratis eerste 12 maanden dient aan op mijn account gezet te worden
- Ik heb vanaf de start van mijn nieuwe contract (ik meen 28 november) betaald voor ESPN, dit zou dus gecrediteerd moeten worden.
Ik hoop van harte dat jullie mij kunnen helpen, zoals gezegd, het duurt nu al zo lang en er lijkt maar geen oplossing te komen terwijl mij het nu maandelijks geld kost.
Note: de overige zaken in mijn contract kloppen wel gewoon (kortingen op internet, tv, ziggo sport en viaplay) en ben ik tevreden mee .