Skip to main content

Ik heb in oktober mijn abonnement verlengd. Er staat dan duidelijk dit is het overzicht wat u gaat betalen en dan naar winkelmand. Vervolgens krijg ik een hele andere mail binnen, waarop ook het contract staat tot de oude datum. Dit vind ik zeer misleidend, want er staat toch duidelijk bij de verlenging dat dit voor 1 jaar is, bovendien zet je op een nieuw contract niet meer het oude, dit is verwarrend en misleidend. Bij de verlenging staat duidelijk wat ik zou gaan betalen voor 1 jaar.

Nou wordt er aan de telefoon gezegd we kunnen u niet deze aanbieding geven als bestaande klant terwijl dit toch duidelijk bij de verlenging staat dus zou ik een aanbieding van 5 euro voor 3 maanden kunnen krijgen, dit is natuurlijk belachelijk, ik vind dat ik dan eerder naar een andere aanbieding bij een andere provider had kunnen zoeken. Ik ben ook echt van mening dat dit niet klopt wat er is gebeurd en wil dit aan gaan kaarten bij de geschillencommissie tenzij er eventueel nog een geschikte oplossing vanuit Kpn mocht komen.

Ik heb 3 foto's toegevoegd 1 is van de aanbieding in de app waar ik de verlenging heb gedaan. U kunt hier duidelijk zien dat is een screenshot heb gemaakt op 29 oktober toen ik de verlenging ben aangegaan. Daarnaast nog een foto van het uiteindelijke contract in mijn mail.

Hier precies hetzelfde verhaal. En in principe een verlenging,  dus we zitten er ook nog eens een jaar aan vast.

Ook wij denken erover om naar de geschillencommissie te stappen. Pure misleiding dit. Wellicht een oproep aan andere klanten? Dit zal ongetwijfeld veel vaker voorkomen bij KPN.

Wat goed dat je screenshots hebt gemaakt. Dan sta je misschien net iets sterker. Voor ons een wijze les. Benieuwd of het bij u goed kkomtmet dit bewijs.

Hier precies hetzelfde verhaal. En in principe een verlenging,  dus we zitten er ook nog eens een jaar aan vast.

Ook wij denken erover om naar de geschillencommissie te stappen. Pure misleiding dit. Wellicht een oproep aan andere klanten? Dit zal ongetwijfeld veel vaker voorkomen bij KPN.

Wat goed dat je screenshots hebt gemaakt. Dan sta je misschien net iets sterker. Voor ons een wijze les. Benieuwd of het bij u goed kkomtmet dit bewijs.

Oh toch fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die dit meemaken. Nou ik heb via een telefoontje het wel voor elkaar gekregen dat het contract al in december afloopt, maar het gaat mij om het principe. Ook met dit bewijs gaat het niet lukken, want ze zeggen gewoon wat u in de mail heeft gekregen dat is de goede, maar ik zag dat dus pas later toen ik de factuur kreeg, maar nogmaals als het niet wordt opgelost zoals het is aangeboden ga ik wel verder, want dit is verwarrend en idd misleidend.

Ik hoop dat we nog meer reacties krijgen van mensen die dit ook hebben meegemaakt.

Hi allen, dank dat jullie de moeite nemen om deze signalen aan ons door te geven!

Als je een bestelling doet, krijg je kort daarna de bevestiging. Controleer die altijd goed. Als in die bevestiging iets anders staat dan je verwacht of gekozen hebt, is het belangrijk om zo snel mogelijk een terugbelafspraak te maken. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het je uit komt. Via die weg kan er met je meegekeken worden naar wat er is gebeurd en wat de mogelijkheden zijn om het op te lossen. Via de community hebben we die opties niet, vandaar dit advies.

Nou hier ook hetzelfde verhaal. Ga je in op een verlengingsaanbieding en dan krijg je de mail met korting verrekend vanaf vorig jaar. Kan niet opzeggen zit er een jaar aan vast. Pure misleiding en schofterige manier hoe je om gaat met je klanten.  Helaas geen screenshot gemaakt maar ga wel naar geschillencommissie.

Reageer