Ik heb in oktober mijn abonnement verlengd. Er staat dan duidelijk dit is het overzicht wat u gaat betalen en dan naar winkelmand. Vervolgens krijg ik een hele andere mail binnen, waarop ook het contract staat tot de oude datum. Dit vind ik zeer misleidend, want er staat toch duidelijk bij de verlenging dat dit voor 1 jaar is, bovendien zet je op een nieuw contract niet meer het oude, dit is verwarrend en misleidend. Bij de verlenging staat duidelijk wat ik zou gaan betalen voor 1 jaar.
Nou wordt er aan de telefoon gezegd we kunnen u niet deze aanbieding geven als bestaande klant terwijl dit toch duidelijk bij de verlenging staat dus zou ik een aanbieding van 5 euro voor 3 maanden kunnen krijgen, dit is natuurlijk belachelijk, ik vind dat ik dan eerder naar een andere aanbieding bij een andere provider had kunnen zoeken. Ik ben ook echt van mening dat dit niet klopt wat er is gebeurd en wil dit aan gaan kaarten bij de geschillencommissie tenzij er eventueel nog een geschikte oplossing vanuit Kpn mocht komen.
Â
Ik heb 3 foto's toegevoegd 1 is van de aanbieding in de app waar ik de verlenging heb gedaan. U kunt hier duidelijk zien dat is een screenshot heb gemaakt op 29 oktober toen ik de verlenging ben aangegaan. Daarnaast nog een foto van het uiteindelijke contract in mijn mail.