Skip to main content

Kosten abonnement zijn hoger dan afgesproken

• September 19, 2026
  • 10 reacties
  • 85 keer bekeken

Mijnn abbonement die ik vorige week heb genomen is nu €66 per maand ipv €67 kan dit aangepast worden op mij

10 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Haticergun 

Welkom op de community van KPN.

Zou je weet meer informatie kunnen geven, zodat wij je veel beter kunnen helpen.

• Gaat het om een mobiel abonnement of om vast internet en televisie voor thuis?
  • Hoe kom je aan die 1,- euro verschil?
  • Op welke datum heb jouw abonnement bij KPN afgesloten?

Wij op de community weten alleen wat je schrijft, dus vandaar dat het belangrijk is om je vraag zo duidelijk mogelijk te formuleren.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 19, 2026

Vorige week gesloten  ik heb vorige week mijn nieuwe telefoon aangeschaft door verlenging. En als ik nu kijk is het per maand €66 en ik had €67

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Haticergun 

Om welke nieuwe smartphone (merk en model) gaat het? 
En met welk mobiel abonnement (naam abonnement) heb je jouw contract verlengt vorige week?
Heb je jouw abonnement verlengt met 1 jaar of met 2 jaar?

Dit is belangrijk om even te delen, zodat wij hier op de community met je mee kunnen kijken.
Hoe meer informatie hoe beter.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 19, 2026

Ik heb het 3 september verlengt zie ik. Apple iphone 17 pro, 256 gb, met beide kortingen ivm internet thuis, verlengt 2 jaar

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Zo te zien heb je jouw mobiele abonnement, verleden week verlengd met een 2 jarig Unlimited 400 abonnement met daarbij de iPhone 17 pro, klopt dat?

Zo ja, dan ligt het verschil met vorige week, aan het feit dat je nu 1,- euro extra korting krijgt op het Unlimited 400 abonnement, waardoor het totaal nu uitkomt op 66,- euro.
Die extra korting van 1,- euro was er vorige week namelijk nog niet.

Je huidige verlening kan daarop niet worden aangepast, omdat je akkoord bent gegaan met de deal van verleden, met daarbij de geldende Algemene Voorwaarden van KPN.
Het gaat in jouw geval maar om 1,- euro verschil, dus dat lijkt mij overbrugbaar.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 19, 2026

Oke weet ik voldoende kan dit bericht dan verwijderd worden

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Haticergun 

Fijn om te horen, dat het je nu duidelijk is.
Je topic blijft gewoon vindbaar op de community van KPN, zodat andere klanten met dezelfde vraag als jij, gelijk zien wat het antwoord hierop is.

Zo helpen we elkaar.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 19, 2026

Ik vraag of het verwijderd kan worden

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Ik vraag of het verwijderd kan worden

Dit kun je zelf aangeven.
Klik met je muis op de drie puntjes rechtsonder aan bij je eigen reactie of vraag, en klik op melden.
Dien een verzoek in voor verwijdering van je topic, en een moderator zal dan bepalen of je topic wordt verwijderd of gewoon online blijft voor andere klanten met dezelfde vraag.

In de meeste gevallen blijft een topic gewoon online staan, maar een verzoek indienen kan altijd.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi! Ik zag de melding. Topics verwijderen doen we niet (zie de gebruiksvoorwaarden), maar indien gewenst kan ik het topic wel op slot zetten. Dan kan er niet meer onder gereageerd worden. 🙂

Laat het gerust weten als ik dit kan regelen en dan zet ik het slotje erop!